T3D Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det må vell bli Pro Evolution Soccer har 1'ern 2'ern og 3'ern gleder meg som en unge til 4'ern.. GLED DERE TIL DEN 15 PES FANS!!! GAME ON !!! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fifa 98 Kult med innendørs fotball da Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva med Kick-off av Dino Dini til Amigaen da?Vi hadde mange sene netter med turneringer med dette spillet... Syns Goal! av samme mann var mye bedre. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er egentlig ganske lei Fifa spillene, siden jeg syns at det er ganske lite som er nytt på dem fra et år til en annet. Og det spillet jeg har likt mest av fotballspill er Winning Eleven, husker ikke hvilket nummer, men tror at det var 4'ern jeg spilte. Det spillet er ganske realistisk og det var vanskelig å skåre mål. Jeg husker også at man kunne lage sitt eget lag, og at jeg brukte lang tid på det, men nå kan man vel gjøre det på alle fotballspill. Dette er et spill jeg spilte på Playstation for en del år siden. Jeg spilte det i Chile og spillet er visst japansk, alle menyene hadde sånne tegn i hvert fall. Så jeg vet ikke om spillet har kommet til norge da, kan ikke huske å ha sett det her. Så det er kanskje mange som ikke kjenner til det, men jeg syns at det er det beste. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det må være et manager spill. Men husker ikke hva det heter.Jeg spillte det i 1997-98 Kan det være Championship Manager? Fifa er nå konge da det gjelder forballspill, så jeg må nok si at fifa er best da det gjelder det. Hvem vet jeg egentlig itte. Har ikke spilt noen nyere siden 2003, men jeg skal nok ha meg Fifa 2005. Fått veldig bra kritik. Må også si det at jeg savner innendørsfotball, og de berømte langskuddene i fra 1998 - 1999. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vel, da ble Pro Evolution Soccer 4 parkert (Til tross for at det er veldig bra) Men jeg må si at jeg liker Fifa 2005 mye bedre. Mange muligheter der, også kan jeg være "Manager" for FFK og spille hele tippeligaen.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 fifa 98, med innandørsfotball Sensible Soccer, som nevnt før, på PC var jo supert. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er egentlig ganske lei Fifa spillene, siden jeg syns at det er ganske lite som er nytt på dem fra et år til en annet. Og det spillet jeg har likt mest av fotballspill er Winning Eleven, husker ikke hvilket nummer, men tror at det var 4'ern jeg spilte. Det spillet er ganske realistisk og det var vanskelig å skåre mål. Jeg husker også at man kunne lage sitt eget lag, og at jeg brukte lang tid på det, men nå kan man vel gjøre det på alle fotballspill. Dette er et spill jeg spilte på Playstation for en del år siden. Jeg spilte det i Chile og spillet er visst japansk, alle menyene hadde sånne tegn i hvert fall. Så jeg vet ikke om spillet har kommet til norge da, kan ikke huske å ha sett det her. Så det er kanskje mange som ikke kjenner til det, men jeg syns at det er det beste. Winning Eleven = Pro Evolution Soccer Når det kommer et nytt Winning Eleven spill i Japan så finpusser de det litt og oversett til forskjellig språk på noen måneder før de releaser det i europa/usa som Pro Evolution Soccer PES3 er fortsatt det beste og jeg er spent som en liten unge på nummer 4 som kommer snart Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Pro Evolution Soccer 4 kommer snart? Det har jo kommet allerede det da.... Har det jo og spilte det intill jeg fikk Fifa 2005..... Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Pro Evolution Soccer 4 kommer snart? Det har jo kommet allerede det da.... Har det jo og spilte det intill jeg fikk Fifa 2005..... Hva? Hvor fikk du tak i det? Ifølge de fleste steder jeg har lest har det ikke release før 15. oktober? Endret 7. oktober 2004 av Duckwings Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Sensible World of Soccer på Amiga!!! Fetere enn det blir ikke fotball spill (Selv om det var bøgga så det ikke gikk ann å være spillene manager for en sesong uten å gå konk ) Endret 7. oktober 2004 av Cord Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Pro Evolution Soccer serien, Kick Off serien, og Sensible Soccer. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nintendo World Cup! Hoho, det var tider Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva? Hvor fikk du tak i det? Ifølge de fleste steder jeg har lest har det ikke release før 15. oktober? Er riktignok NTSC utgaven, men det fungerer smertefritt på min XBox..... Søk litt på nettet, så selges det her og der..... Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva? Hvor fikk du tak i det? Ifølge de fleste steder jeg har lest har det ikke release før 15. oktober? Er riktignok NTSC utgaven, men det fungerer smertefritt på min XBox..... Søk litt på nettet, så selges det her og der..... Jeg kjøpte Fifa 2005 på Jernbanetorget i dag...på den derre narvesen sjappa Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fifa 2k3...som er det eneste jeg har prøvd? :!: Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Xbox: finnes kun en beta versjon av pes4 på nettet. Spillet kommer ikke før 19 november og ntsc utgave finnes ikke. Endret 7. oktober 2004 av dudley.no Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vel, Den XBox utgaven jeg har av PES4 er ikke Beta..... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ja ja sikkert...........du er helt på bærtur du.Ntsc utgave du lissom..... Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fifa 98 er min definitive favoritt! Men jeg trodden innendørsfotballen først kom i 99.. men den var forøvrig en stooooor skuffelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå