galaxee Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har en Logitech : mus musa fungerer ikke som den skal i spill, som cs! snur meg 180grader frem og tilbake, men plutselig når eg skal snu meg så reagerer den ikke, og går litt ned istedenfor? om eg snur meg fort frem og tilbake, så henger den seg av og til? den beynner å rotere spilleren rund og rundt (som podbot gjør ) helt av seg selv heLT til eg beveger musa litt bruker et møbelblad til musmatte har dette noe å si? funker greit i windows skal man ha noe spesiel matte til laser-mus? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Som du sier kan det ha noe med matten din å gjør. Kan jo også tenkes at det er dårlig signal/ledning eller kontakten som stikker inn i maskinen mangler noe (pin'er) Prøvd med annen mus? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 har hatt en gammel microsoft mus før, og den funerer greit! har den tilkoblet i Usb port , har testet den i ps/2 o nyeste driver, men ikke noe forandring Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje du har hår inni holet på musa Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Høres ut som hår ja. Det er vel mulig at batteriet har noe med det å gjøre. Det er ikke en laser-mus men en optisk . Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sannsynligvis underlager.. Hadde problemer med at den optiske musa "lagget". Trodde kanskje det var noe med signalene, men det forsvant da jeg fjernet musematten og plasserte den rett på bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå