BrukerSlettet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Min bror skal ha seg ny pc, og lurte på om dette var et godt kjøp. På forhånd takk Endret 6. oktober 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har forslag til en pc til ett par tusen kr ekstra, men myyye mer for pengene! Gå inn på www.multicom.no --> datamaskiner --> og scroll helt ned til du finner maskinen: MultiCom Royal 800 multimedia-PC Dette er absolutt ett bra kjøp og mye for pengene Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 14k var egentlig maks. Er det mye mer å spare hvis jeg bygger selv? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har forslag til en pc til ett par tusen kr ekstra, men myyye mer for pengene! Gå inn på www.multicom.no --> datamaskiner --> og scroll helt ned til du finner maskinen: MultiCom Royal 800 multimedia-PC Dette er absolutt ett bra kjøp og mye for pengene Ikke spesielt godt kjøp spør du meg. Regner med at broren din skal spille litt, og da er PCen du linket til på komplett mye bedre! Radeon X800PRO banker Geforce PCX 5300! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå