-sealiNe- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg skal snart kjøpe nytt skjermkort Men jeg er ikke helt sikker på hvilket jeg skal kjøpe! Så så jeg lurer på hva dere anbefaler av VIVO eller XT? jeg har sykt lyst på det TOXIC VIVO korte som er her Men så vet jeg ikke om XT heller er bedre? Men uansett hvilket XT eller VIVO kort anbefaler dere? -sealiNe- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Du kan jo skrive at det gjelder X800, og alle XT-kort er VIVO så vidt jeg vet. XT er bedre enn Pro, men på X800 Pro VIVO kan de resterende pipelines åpnes for økt ytelse. Endret 6. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 hehe ja jeg mente X800XT eller X800VIVO! Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hallo! noen hjelp meg litt! sealiNe Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hjelp med hva da? XT er som sagt raskere enn Pro. Kjøp hva slags merke du vil. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dessuten så er det vell vivo på alle XT kort så.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) VIVO (video in/video out) er ikke en ytelsebetegnelse på skjermkort, det er kun en tilleggsfunksjon. Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Med VIVO kan du se på TV på dataen din og ta opp programmer. VIVO har vært veldig aktuelt fordi X800 pro-kort med VIVO-funksjon har samme type minne som X800XT-kort, og kan derfor i noen tilfeller moddes til X800XT, så man sparer en del i forhold til å kjøpe et ekte X800XT. Hvis du har så mye penger at du vurderer X800XT, ser jeg ingen grunn til å droppe VIVO. Edit: Sealine, bumping av tråder er lite populært, slik som du gjorde et par poster over her. det er ikke tillat å skrive en ny post etter kun 20min for å få oppmerksomhet. Les retningslinjene. Endret 6. oktober 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
BiA_strider Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Slik jeg forstår trådstarter lurer han på om han skal kjøpe x800XT eller en x800 pro VIVO( for å modde antar jeg). XT gir mest ytelse og koster mest. Pro VIVO gir mest for penga( hvis du klarer p modde) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Får du XT uten VIVO? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har du nok penger kjøper du deg Xt versjonen med en stillgående kjøler, har du sånn passe så kjøp deg vivo og flash til xt versjonen. Tror nok vivo er det beste kjøpet pr dags dato. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Slik jeg forstår trådstarter lurer han på om han skal kjøpe x800XT eller en x800 pro VIVO( for å modde antar jeg).XT gir mest ytelse og koster mest. Pro VIVO gir mest for penga( hvis du klarer p modde) ja du forstår meg Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VIVO (video in/video out) er ikke en ytelsebetegnelse på skjermkort, det er kun en tilleggsfunksjon. Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Med VIVO kan du se på TV på dataen din og ta opp programmer. VIVO blir det da det som ett TV-kort til pc'en? Hadde tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort 3000,- og TV-kort 1000,- til pc'en, intill jeg leste dette. Hvis det stemmer kan jeg like gjerne kjøpe meg X800 XT VIVO blir litt dyrere, men får da ett bedre skjermkort Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VIVO (video in/video out) er ikke en ytelsebetegnelse på skjermkort, det er kun en tilleggsfunksjon. Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Med VIVO kan du se på TV på dataen din og ta opp programmer. VIVO blir det da det som ett TV-kort til pc'en? Hadde tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort 3000,- og TV-kort 1000,- til pc'en, intill jeg leste dette. Hvis det stemmer kan jeg like gjerne kjøpe meg X800 XT VIVO blir litt dyrere, men får da ett bedre skjermkort det er riktig det. et skjermkort som også funker som tv kort Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VIVO (video in/video out) er ikke en ytelsebetegnelse på skjermkort, det er kun en tilleggsfunksjon. Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Med VIVO kan du se på TV på dataen din og ta opp programmer. VIVO blir det da det som ett TV-kort til pc'en? Hadde tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort 3000,- og TV-kort 1000,- til pc'en, intill jeg leste dette. Hvis det stemmer kan jeg like gjerne kjøpe meg X800 XT VIVO blir litt dyrere, men får da ett bedre skjermkort det er riktig det. et skjermkort som også funker som tv kort DU må huske at selv om det er VIVO, så er det ikke "TV Tuner" på kortet. Du må alså ha en video spiller imellom...... Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VIVO (video in/video out) er ikke en ytelsebetegnelse på skjermkort, det er kun en tilleggsfunksjon. Du har X800 pro og du har X800XT, med og uten VIVO. Med VIVO kan du se på TV på dataen din og ta opp programmer. VIVO blir det da det som ett TV-kort til pc'en? Hadde tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort 3000,- og TV-kort 1000,- til pc'en, intill jeg leste dette. Hvis det stemmer kan jeg like gjerne kjøpe meg X800 XT VIVO blir litt dyrere, men får da ett bedre skjermkort det er riktig det. et skjermkort som også funker som tv kort DU må huske at selv om det er VIVO, så er det ikke "TV Tuner" på kortet. Du må alså ha en video spiller imellom...... Ok, takk for svarene. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Så dere anbefaler altså ett X800VIVO kort? Best for pengene? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mest for pengene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå