J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 En kompis skal ha ny pc. Jeg lurer på om disse delene går godt sammen? Er også litt usikker på rammen, kanskje en annen ram eller litt raskere. Kun 512 i denne omgangen pga økonomien. Han skal kjøpe mer senere. Tar gjerne i mot forslag om endringer, men kan ikke gå mye mer opp i pris. Mvh. Jesper Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ser bra ut det der.. Spørs hvilke spill du skal spille.. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det holder til alt det der.. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 kan jo eventuelt kjøpe denne pakken Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Sparer bare 259 kroner på det og vil heller ha det hovedkortet jeg satte opp. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 [Pirke] Ville muligens valgt en hardisk fra samung eller segate for noe mindre støy. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Den jeg har satt opp er også veldig støysvak. Er det noen som kan bekrefte at rammen funker med HK? Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den jeg har satt opp er også veldig støysvak. Nåja.. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Litt billigere og faktisk. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Mye forskjell på dette og det jeg har satt opp? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noen som kan bekrefte at rammen funker med HK? Tror ikke TwinMOS liker seg med hovedkort fra MSI. Kjøp heller OCZ, Corsair eller Crucial. Mye forskjell på dette og det jeg har satt opp? Forskjellen er iallefall at Platinum Edition har IEEE1394 (firewire) og 4 S-ATA porter mens det andre har 2 S-ATA porter og ikke firewire. (Jeg har det Platinum Edition-kortet og er kjempefornøyd .) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Her kan du lese om kompabilitet ang. A64 HK og minne. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Da bytter jeg til en sånn brikke! Noen som har noe bedre forslag? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Den jeg har satt opp er også veldig støysvak.Er det noen som kan bekrefte at rammen funker med HK? Nei. Støyer ikke MYE ved vanlig bruk men er helt snodig støyende mens den jobber. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Bryr meg ikke om det. Er ikke jeg som skal ha den. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 minus med socket 754 er at det ikke har mulighet for dual ddr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå