PelleP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Når jeg prøver å starte enkelte programmer får jeg følgende feilmelding: ”Ddentry1 startpunktet for prosedyren fantes ikke i bibloteket for dynamiske koblinger, GDI32.dll. Det begynte etter at jeg for en tid siden reinstallerte Windows 2000. Det hjelper ikke å reinstallere programmene. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei, sjekk om det er samme problem som dette som står under her. http://forums.belution.com/en/directx/000/000/72.shtml Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det virker sannsynlig, skjønt jeg har ikke GeForce4, jeg har GeForce2. Uansett så prøver vi det. Må bare finne en tidligere versjon av DirectX. Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Vel, jeg installerte siste versjon av DirectX i steden for. Nå ser det ut til å fungere. Jeg trodde denne kryptiske feilen ville bli vanskelig å finne ut av. Du aner ikke hvor gla jeg er for at det lot seg løse så fort. Takk skal du ha olejohnny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå