Dr. Jacoby Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 HEi... Leste om den nye Benq s700, og lurte på om noen veit om hvor mye den kommer til å koste? Lenke til kommentar
kemper Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har forstått det sånn at den ikke kommer ut i Norge jeg... Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som vet dette helt sikkert eller ?? Hva er vitsen om å skrive om slike telefoner da. De fleste som leser dette bor vel i Norge ??? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Blant annet jeg bryr meg også om mobilutvalget i andre land. Spesielt når det er en forholdsvis ny produsent, eller en veldig spennende mobil. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Nå er jo Benq alt annet enn en ny produsent, men du har rett i at mobilen er spennende! Hvor langt utenlands må man dra for å få tak i den da? Endret 7. oktober 2004 av zlinky Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er jo Benq alt annet enn en ny produsent, men du har rett i at mobilen er spennende! Hvor langt utenlands må man dra for å få tak i den da? Langt fra nytt selskap ja, men tidligere har de for det meste produsert mobiler for andre produsenter. Nå lager de mobiler i eget navn, og da er det spennende å se hva de kommer opp med. Vet desverre ikke hvor langt man må dra for å få tak i den nei. Er vi heldige så kommer den til sverige, men jeg tviler vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå