K.. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Da jeg og en kompis av meg ryddet litt hos han, fant vi en nintendo. Jepp jepp, en vanlig nintendo av den gode gamle sorten! Så, det jeg lurte på er... Er slike gamle nintendomaskiner etterspurt vare i enkelte miljøer? Hvor mye er de verd ca? Er det penger å tjene på disse gamle maskinene? Takker for svar! Lenke til kommentar
runela Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Da jeg og en kompis av meg ryddet litt hos han, fant vi en nintendo. Jepp jepp, en vanlig nintendo av den gode gamle sorten! Så, det jeg lurte på er... Er slike gamle nintendomaskiner etterspurt vare i enkelte miljøer? Hvor mye er de verd ca? Er det penger å tjene på disse gamle maskinene? Takker for svar! Jeg har en slik og kjenner mange som har det. Men tror ikke det er noe gullgruve nei. Men kan nok bli det om en god del år Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://www.qxl.no/default/defaultlistelse....ingsort=0&15610 Her ser du hva prisen ligger på. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takker for superraske svar! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Folk er fortsatt villig til å gi bra mye for disse "overprisete" klassikerne. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har en selv, og problemet med den er at man må ofre en geit og danse regndans for å få start på den. De fleste av kompisene mine sine maskiner ble likedan. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, det er leit. det der... En kamerat av meg hadde samme problemet. Men en av de mest geniale investeringer jeg har gjort, en SNES bundlet med DKC fungerer fremdeles. Jeg ELSKER det spillet! Verdens første med dataanimert 3D-grafikk! (Modellene er 3D selv om spillet er 2D.) Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har også en kamerat med Nintendo som fungerer greit. Ikke det at han bruker den. Off topic: Går jo fint an å spille Super Mario Bros med en NES emulator, men det er jo noe helt annet enn å spille det med EKTE 1985 maskinvare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå