Bulle Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Dere bør fjerne Coshopper.no ! Lenke til kommentar
frapette Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 15:29, SAGE skrev:og få inn wwimport.no Den webshoppen ville jeg aldri handlet fra! Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Den 2002-06-05 15:40, frapette skrev: Den webshoppen ville jeg aldri handlet fra! Dette idioti-opplegget om at de er svindlere osv. har nått hysteriske høyder....det er innbildning at de holder fantastiske priser, de har derimot realistiske priser på varene sine. Det er de andre webshoppene som holder kunstig høge priser, faktisk. Ta et prissøk i USA og sjekk selv... Etter det tullet med den "fake" underleverandøren, har jeg lest en del tilbakemeldinger om at de har god service og leverer varene,ikke minst, og til avtalt rimelig pris.... Men, for all del hvis du er inntressert i at andre webshopper skal få holde det prisnivået som de gjør pr.idag, så styr langt unna...Jeg har iallefall planer om å bestille kamera der. Lenke til kommentar
frapette Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 00:14, SAGE skrev:Den 2002-06-05 15:40, frapette skrev: Den webshoppen ville jeg aldri handlet fra! Dette idioti-opplegget om at de er svindlere osv. har nått hysteriske høyder....det er innbildning at de holder fantastiske priser, de har derimot realistiske priser på varene sine. Det er de andre webshoppene som holder kunstig høge priser, faktisk. Ta et prissøk i USA og sjekk selv... Etter det tullet med den "fake" underleverandøren, har jeg lest en del tilbakemeldinger om at de har god service og leverer varene,ikke minst, og til avtalt rimelig pris.... Men, for all del hvis du er inntressert i at andre webshopper skal få holde det prisnivået som de gjør pr.idag, så styr langt unna...Jeg har iallefall planer om å bestille kamera der. Ettersom du quoter meg må jeg desverre svare deg. [*]Jeg har aldri sagt at de er svindlere [*]Jeg har aldri sagt at de har høye/lave priser [*]Ikke skal jeg kjøpe kamera fra USA [*]Jeg er intressert i lave priser, men også god service. [*]Jeg har ikke lest noen erfaringer med den shoppen [*]Dette innlegget skulle vel egentlig ikke vært i denne kategorien, men webshoper(da tenker jeg på de tre med id 3,4 og 5. Grunnen til at jeg svarte ID 3 var ganske enkelt at jeg synes den webshoppen har noe av det simpleste jeg har sett hos en webshop.Muligens er de veldig seriøse for alt jeg vet, men da burde de ta denne kritikken seriøst, og gjøre noe for å virke mere seriøs utad. Hvis du fortsetter å svare meg, kan du jo quote dette og legge det inn på riktig kategori. Jeg regner med at vi er på feil plass nå? [ Denne Melding var redigert av: frapette på 2002-06-06 01:29 ] Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Ok, kansje jeg dro en litt forhasta slutning ang. ditt innlegg, beklager det, men det jeg gjorde var å gi en tilbakemelding til digi.no, og da kom du med kommentar som var ubegrunnet og helt tydelig imot mitt forslag. Derfor quotet jeg deg....og du kan godt begrunne hvorfor du ikke vil ha wwimport.no inn i prisguiden. Og ang. seriøs webside: hvor flott må siden være når de forløpig selger få merker?de gir god info ang. dine rettigheter som kjøper og det er mer en mange andre "seriøse" webshopper gjør... Lenke til kommentar
frapette Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei Jeg sa ikke at jeg ikke ville ha den butikken inn i webshoplista. Du har nok rett i at jeg kom med et forhastet innlegg. Det er kanskje ikke noen grunn at wwimport ikke skal være der. Men, jeg synes de har for lite produkter til at jeg ville handlet der. Kanskje hvis de hadde det kameratet jeg vil ha, pluss tilleggsutstyr til det så kunne jeg vurdert dem. Designet på siden har ingenting med det å gjøre. Jeg står nok fortsatt for det jeg sa, men det var kanskje ikke noen grunn til at jeg trengte å skrive det jeg tenkte der og da. Vi kan jo la webshoperfaringer styre det. Jeg tror vi stopper der hvis du synes det er greit.:smile:Jeg skal ikke fornekte at mitt innlegg(ID 4) var upassende, og skal gjerne slette det innlegget hvis du mener det ikke bør stå der.For wwimport sin skyld. Men dette siste innlegget vil vel kanskje forklare? Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei igjen. Helt enig, vi stopper der:) Så får vi se hva de gjør de som kontrollerer hvem som er med og ikke.... Egentlig deres valg..:smile: Jeg har nettopp bestilt ixusV2, så får vi se...3890kr. [ Denne Melding var redigert av: SAGE på 2002-06-07 14:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå