Gå til innhold

Club3D GeForce 6800GT vs. Point of View 6800 GT

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med dette Club3D kortet?

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17653

Var jo grei pris på det, men har aldri hørt så mye om Club3D fra før av :ermm:

Er det bedre å gå for et POV 6800GT istedet?

PS: Jeg bryr meg ikke om bundle osv, vet at Doom3 følger med POV kortet, men har det fra før av :):yes:

EDIT: Og forresten, krever korta 2 ekstra strømkontakter? :dontgetit:

Endret av Flakkman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har det club3d 6800, og funker fint. klokker ikke over eller noe slikt. bare bruker det.

Meeeen, jeg lurer bare på en ting - lasta ned den nyeste driveren til dette kortet, og da brukes ikke hele skjermen lenger.

i windows er alt ute til kantene, men i spill, så er det ikke.

noen som vet hvorfor?

Og ja, Halo kræsjer regelmessig.

skal teste det i doom3 nå - gleder meg. Dere kan jo gi meg frame raten deres, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først...:)

Lenke til kommentar
jeg har det club3d 6800, og funker fint. klokker ikke over eller noe slikt. bare bruker det.

Meeeen, jeg lurer bare på en ting - lasta ned den nyeste driveren til dette kortet, og da brukes ikke hele skjermen lenger.

i windows er alt ute til kantene, men i spill, så er det ikke.

noen som vet hvorfor?

Og ja, Halo kræsjer regelmessig.

skal teste det i doom3 nå - gleder meg. Dere kan jo gi meg frame raten deres, jeg må bare finne ut hvordan jeg gjør det først...:)

Bruker du 61.77 driverne?

Jeg hadde samme "problem" med at UT2004 åpna seg i en liten rute, men det er ikke værre enn å dobbelklikke på den så blir den stor.

Lenke til kommentar

sånn ja, trodde forumet gav meg en mail når noen svarte på meldingene mine. men neida.

ja, jeg bruker 61.77 driveren fra nvidia. regner med at det er den som skal brukes siden club-3D ikke har en driver.

får faktisk 52 fps i High Quality, og 12xx*1024. er stoooorfornøyd. særlig siden mitt forrige kort var riva tnt 1!!! hehe. gode gamle cs dager. blir gøy når HL2 og CS: source kommer. har ikke spilt på leeeenge.

meeeen uansett. hvis noen andre har problemer med Halo, si i fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...