eroxz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvordan musematte burde e kjøpe til en mx1000. den funka ikke på allsop matta mi. Takk for svar.... :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGDESPADXL Everglide Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kjøpte medium-versjonen av den der, herlig matte. Har MX700 mus med skatez og den ble mye lettere å kontrollere både i spill og photoshop. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hyperglides passer ikke så, Mouse skatez: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGMS Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg ville ha kjøpt fUnc. Jeg har MX510 og det passer dritbra og om du har skatez så kjennes det ut som om du ikke har musematte, men bruker lufta Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvordan musematte burde e kjøpe til en mx1000. den funka ikke på allsop matta mi. Takk for svar.... :!: Det spørs egentlig på hva du skal bruke musematta til... spill eller vanlig? Feks UT og CS så er DKT (Everglide) et must, men hvis du spiller feks strategi eller bruker musa vanlig så ville jeg gått for fUNC (som jeg har nå, men har bestillt DKT, får den i morgen) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Func musmatte med mouseskatez er en uslåelig kombinasjon Kjører dette selv og det er en fryd. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) har du testet qpad da? den har like bra gli som func og den største er 40*30 cm. Endret 6. oktober 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg kommer til og spille litt cs. men e pleier og bruke den mest til Photoshop og golive osv.... Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg kommer til og spille litt cs. men e pleier og bruke den mest til Photoshop og golive osv.... Hva med steelpad? Uansett, jeg har mx900 eller noe, og jeg bruker icemat, funker veldig bra det, men den eneste grunnen til at jeg har den er vel fordi den matcher glassbordet mitt. Men til ps og golive funker den veldig greit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva du burde kjøpe kommer litt ann på hva slags friksjon "du liker".. Liker du glatte overflater? Liker du litt "trege" overflater? Liker du ruglette overflater? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 fUNC ville jeg kjøpt var jeg deg, den har både glatt og "ru" side Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja men det er sån det er laser på mus ikke opdisk mx300 til mx900 funker evig fint på den allsop musematta. men siden mx 1000 er en laser mus så funka ikke det bra så e vil gjerne vere sikker på kjøpe en musematta som munker bra til den... Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg for min del ville ikke brukt ei trådløs mus til online gaming uansett :!: for tung til å reagere på noe som helst Mx510+fUnc+Skatez = Ownage Bare min mening Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg for min del ville ikke brukt ei trådløs mus til online gaming uansett :!: for tung til å reagere på noe som helst Mx510+fUnc+Skatez = Ownage Bare min mening Å din mening suger Kjøp deg Steelpad sin ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har MX510, Func1030 og Padsurfers, skulle kansje hatt mouse skatze, men uansett syns jeg denne kobinasjonen er uovervinnelig i FPS spill og i alt annet Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvor får du kjøpt skatez hen ? noen som kan gi meg en link på komplett eller netshop. sitter her med mx510 og func1030 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Steelpad 4D! Hvorfor den heter Steelpad aner jeg ikke. Den er ikke av metall... Skatez... Edit: Og Skatez @ Komplett. De har søkefunksjon. Endret 6. oktober 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå