mixer23 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Har et lite problem med Java. Er for tiden på husjakt, og er mye inne på finn.no. Der kan man trykke på f.eks kart og bilder. Når jeg tar pekeren over en av disse kommer det opp f.eks: javascript:KartVindu............. i "Status bar". Men, her er problemet, når jeg trykker skjer det ingen verdens ting... Jeg har lastet ned siste versjon av Java, vært inne på Alternativer for Internett, og aktivert det som har med Java å gjøre, tror jeg ihvertfall. Noen som har en enkel løsning??? Endret 6. oktober 2004 av mixer23 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du bruker ikke et program som blokkerer popups vel? Har du installert SP2, følger det med slik funksjonalitet som er skrudd på som standard. Lenke til kommentar
mixer23 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker kun Norton Internet Security, og den inneholder vel ikke noen pop up blokker... Har ikke SP2 installert heller. Fant ut en litt merkelig ting, for når jeg trykker på mini profil her i forumet, så virker det som det skal. Kan det være en innstilling for en bestemt type internett-side eller noe sånt. Har prøvd på en maskin på jobben, og der funka det fint, så det er ihvertfall ikke internettsiden det er noe feil med... Andre forslag??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
mixer23 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker IE 6.0 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Problemet ligger ikke i java og heller ikke på siden. Det er noe med Internet Explorer. Sjekk for spyware og virus. Også prøv med en annen nettleser. F.eks. Opera eller Firefox. Lenke til kommentar
mixer23 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har installert Opera nå (valgte option å installere med Java), men det er fortsatt samme resultat. Er det noen spesielle innstillinger jeg må gjøre i Opera?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ikke bruk den JAVA pakken som følger med Opera, det er oppdaget at visse Java sider går ekstremt trekt med denne versjonen. Anbafaler at du laster ned den siste versjon som ligger ute nå. http://java.sun.com/downloads/ http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå