Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alle sider bør støtte Opera !! Alle sider bør støtte alle nettlesere. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kom meg nå inn, og jeg bruker opera! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Akkurat, det var det han taxisjåføren hørte på i helga. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Akkurat, det var det han taxisjåføren hørte på i helga. Uff, en gang jeg tok taxi, hørte sjåføren på same-heavy... Uff! Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 *springer til radioen* Denne trasie kanalen har jeg ikke hørt før. hmm Dette hva festlig, ELLER IKKE. Stygge dama som snakker så fort at man ikke hører hva hun sier Nei huff dette hva trasi. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alle sider bør støtte Opera !! Alle sider bør støtte alle nettlesere. Har jeg sagt at de ikke bør det da . Think before you shoot Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er ikke dette en diskusjon om paris fm, ikke opera? Synes det blir litt ot her Ikke for å være en wannabe-moderator, da. On-topic: Jeg har enda ikke hørt noe av paris fm, men hvorfor skulle egentlig noen ha lyst til å spille franske sanger i tromsø? Det er jo bare teit. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vist dere går inn på den linken som var litt lenger opp ser dere at det faktisk ikke er en ordenltlig fransk kanal en gang, eller vertfall etter deg jeg forstod så er dette laget i oslo? eller er Jeg helt på trynet, sto noe om det franske kultursenteret. De får sikkert stats støtte og hele pakka fra våre skattepenger! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har jeg sagt at de ikke bør det da . Think before you shoot Neida. Var ment kritisk til de gudsforlatte sjelene som ennå sitter der og koder med tables, ikke til deg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vist dere går inn på den linken som var litt lenger opp ser dere at det faktisk ikke er en ordenltlig fransk kanal en gang, eller vertfall etter deg jeg forstod så er dette laget i oslo? eller er Jeg helt på trynet, sto noe om det franske kultursenteret. De får sikkert stats støtte og hele pakka fra våre skattepenger! Men hva i all dager?! Er staten blitt helt wannabe fransk?! Men jeg tror faktisk den er privateid. Så da er det noen idioter som sitter å betaler får å sende noe møl som ingen hører på, untatt taxi sjåføren som noen hær nevnte. WASS IS DASS POENG?! Noen hær som er god i html, php osv? Lag noe form for "Stopp Paris FM" venligst. Det hadde mange satt pris på Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Deluxe! Online underskriftskampanje er tingen! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vist dere går inn på den linken som var litt lenger opp ser dere at det faktisk ikke er en ordenltlig fransk kanal en gang, eller vertfall etter deg jeg forstod så er dette laget i oslo? eller er Jeg helt på trynet, sto noe om det franske kultursenteret. De får sikkert stats støtte og hele pakka fra våre skattepenger! Det Franske Kultursenteret betales av _franske_ skattepenger. Fordi som ikke liker kanalen er det bare å la være å høre på. Selv hater jeg Kanal24, men har ikke startet tråd av den grunn. De andre bør bare beundre den franske generøsiteten. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det står en sponsor link inne på siden. Sponsoren ved navn Tv 5 er en privat kanal så det er ingen Franske generøse skattebetalere som betaler for mølet. Og hvis det nu er sant at den er betalt av det franske folk, bør noen snarest informere dem om hva landet bruker penger på. Dette er uakseptabelt rett å slett. Fjern den fra fm båndet, den kommer i konflikt med Radio Tromsø hær oppe i nord. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Selv hater jeg Kanal24, Ja kanal 24 e talentløst, kjedeligste programm ledere kjedelige emner osv. Men tilbake til det franske møkke, det er ikke så mange franske personer i Norge, så koffer starte en fransk kanal? Det er spørsmålet Får vell ringe staten å spørre, barre de ikke spiller den va på offentlige plasser så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå