Der Kommissar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noen andre i Tromsø-området som har lagt merke til at en plagsom fransk radiokanal, Paris FM, har kommet inn i Tromsø og omengn?! Uff, noe så ufattelig trasig! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Ja, på frekvens 177. trur je. Grusomt babbel . Mange som liker den hær selvom de ikke kan e drit fransk. "musikken e jo lekker" sier de ! Endret 6. oktober 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 hva?! Det er jo grusom country-musikk på fransk! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tja, jeg synes den er litt hyggelig da. Folk som Howard på mp3 irriterer meg skikkelig Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tja, jeg synes den er litt hyggelig da. Folk som Howard på mp3 irriterer meg skikkelig Enig i det med Howard, men du må jo være stokk dum som synes Paris fm er bra! Med mindre du kan fransk 100% flytende så vet du ikke hva de snakker om, for alt du vet kan de snakke om mordi! Paris fm er etter min mening en dritt kanal! Rart språk og enda værre musikk! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tja, jeg synes den er litt hyggelig da. Folk som Howard på mp3 irriterer meg skikkelig Hyggelig?!. Det er en Fransk nyhets kanal! Hvordan kan du synes det er hyggelig? OG HVEM i alle verdens gudsforlatte hjørner liker fransk gammel pop?. Dessuten fatter man ikke en drit av den og hvis fransk radio fikk sende bør iallefall alle andre verdensdeler sende. Og alt på FM båndet hær siden Paris FM gjør det!! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Skjønte ikke bæra da det plutselig var noen som babla en masse fransk "vissvass" på bilstereoen. Noen som vet hva som gjør at man får inn dette rabalderet? Skulle jo ikke tro det var så stort behov for en fransk radiokanal her oppe? Kan jo være at det er noe hemmelige info til fransk etteretning. Vi er jo ikke så langt fra russegrensa Paris FM= Paris FranskMotstand? Endret 6. oktober 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skjønner heller ikke poenget med driten. Hvorfor ikke ha en Radio Espantoso heller? Like dumt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 få denne faktisk in i stavanger og .. skjønte ikke bæret men jeg har så mange kanaler her at det var ikke plass til og lagre ned på hurtigminne i bilen Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som vet hva som gjør at man får inn dette rabalderet? Skulle jo ikke tro det var så stort behov for en fransk radiokanal her oppe? Vi bor jo tross alt i nordens paris Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi bor jo tross alt i nordens paris Problem solved Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 "Nordens Paris"... Grøss, det minner meg om en bit av den grusome "Gyllenborg-sangen", som vi (de som gikk på Gyllenborg skole) måtte synge da jeg gikk på barneskolen.... Grusomt! Heldigvis finns ikke "Sommerlyst-sangen", og takk han der oppe for det Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vi bor jo tross alt i nordens paris Nordens paris, joda, er vel kansje derfor.... Uansett om vi bor i Nordens Paris eller ikke, Paris FM er en drittkanal og jeg skjønner ikke vitsen med den! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Paris FM er en drittkanal og jeg skjønner ikke vitsen med den! Kanskje fordi folk i Paris og omegn skal ha noe å høre på? At den er her, er sikkert bare noe tullball med sender- og mottakerfrekvenser o.l. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 nordens paris? pøh, iskald by. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 nordens paris? pøh, iskald by. Kanskje derfor det ble kalt nordens paris Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har ikke jeg hørt noe på den, men jeg har hørt fra venner at kanalen skal være usannsynlig trasig. Kanskje det er en franskmann med hjemlengsel som har laget en dårlig kanal? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 https://www.france.no/no/velkomst/rpono.asp Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Hm, for noen drittfolk! Sameradio er mere interessant en det dårlige franske skvipet! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hm, for noen drittfolk! Sameradio er mere interessant en det dårlige franske skvipet! Forskjellen er at det er behov for sameradio å det gjelder ikke fransk radio selvom vi bor i Nordens Paris. Paris Fm bør være ulovelig. Kan noen fortelle hva som står inne på linken. Kommer ikke inn på siden pga at jeg bruker en annen nettleser . Alle sider bør støtte Opera !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå