Pug Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg har et litt merkelig problem med den eldste PC'en her. Jeg satte inn en ny(gammel) harddisk som slave på den ene IDE-kabelen, og harddisken funker helt fint. Men CD-rom'en har klikket. Den klarer fint å lese vanlige MP3-CD'er og audio-cd'er, men ikke spill-cd'er. Når jeg setter inn et spill får jeg en feilmelding som sier at jeg må sette inn CD'en for å kunne spille spillet. Men jeg har jo satt inn CD'en! Hvorfor vil ikke CD-rom'en lese spill-cd'er? Endret 6. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje platene ikke er originale? Dette er jo vanlig for mange spill; de takler ikke kopier i cd-rom'en, bare originalen. I så tilfelle, finn den originale plata i hylla, tørk støv av den og prøv den i stedet Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje platene ikke er originale? Dette er jo vanlig for mange spill; de takler ikke kopier i cd-rom'en, bare originalen.I så tilfelle, finn den originale plata i hylla, tørk støv av den og prøv den i stedet Nei, det er det som er merkelig. Platene er 100% orginale, og alle sammen fungerte helt fram til jeg satte i disk nummer 2 som slave. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke fungerer nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå