Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Har netopp anskaffet meg ny cpu,hk,ram og en WD 200gb SATA hdd. Er det vanlig at når jeg skal formatere den helt tomme sata harddisken for å legge inn XP at det tar innmari lang tid? Noen som har vært gjennom en lignende situasjon? eller opplevd at det tar ganske lang tid? Endret 6. oktober 2004 av Blazter Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det tar en god stund ja... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ja jeg merker det er på 43% nå, jeg begynte å tenke på om det kunne være cool n quiet funskjonen i amd cpuen min som gjør at cpun operer på en mindre frekvens slik at den yter mindre og at det er dette som gjør at det går så treigt?! Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har hatt samme. Jo større disk, jo lenger tid. db Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tror ikke en formatering har så mye med frekvensen på CPU'en å gjøre, men heller hastigheten på harddisken. Og som sagt, større harddisk, jo lengre tid. Slik er det bare Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare en tanke: Det er ikke så lurt å installere Windows på en 200GB stor disk. Hva skjer om du vil formatere og reinstallere? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Installerte min 200 gig s-ata i går. Partisjonerte med C: 40 gig, hurtigformat, og lot resten være til systemet var oppe. Hurtigformat resten. Total formateringstid ca 2 min. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 jamenn det var jo hurtigformat. Blir ikke harddisken dårligere hvis du bruker det da? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Disken din er ny og ubrukt, så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå