friskies Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg skal voltmodde grafikkortet mitt og trenger 5Kvr og 2kvr. På norsk er dette potmeter ikke sant? Jeg har sett litt på Elfa.no, men jeg er ikke sikker på hvilken type jeg trenger, de har flere forskjellige typer til forskjellige priser. Om noen vet nøyaktig hvilken type jeg trenger og hvor d er billigst å bestille fra, så hadde d vært fint om dere hadde gitt meg en link Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Denne typen burde vel virke, gjorde hvertfall det for meg Her er en kapsling til den potmetertypen hvis du vil montere de på en brakett Hvis du betaler med VISA blir det ikke så mye i frakt heller. De sender slike ting som brev. Endret 6. oktober 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takker! Jeg tenkte det var den, men jeg måtte være sikker så skjermkortet ikke eksploderer eller no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå