Gå til innhold

Nytt grafikkort til 4000-4500 ca

este1

Anbefalte innlegg

Skulle hatt litt hjelp til å finne ut hvilket grafikkort som er heftigere enn heftig.

MEN kortet skal ikke være det ultimate av alle, dvs ikke X800XT eller 6800 Ultra.

Har siktet inn mot 6800 GT golden sample. ??? Er det det beste kjøpet rundt 4400,-??? Kan klokke evt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle hatt litt hjelp til å finne ut hvilket grafikkort som er heftigere enn heftig.

MEN kortet skal ikke være det ultimate av alle, dvs ikke X800XT eller 6800 Ultra.

Har siktet inn mot 6800 GT golden sample. ??? Er det det beste kjøpet rundt 4400,-??? Kan klokke evt....

4500 for du vel ultra og xt da

Lenke til kommentar

hmm...hadde tenkt å brke kortet til alt mulig jeg... Liker Gainward sine Nvidia- kort... Har ingen erfaring med Ati.. AGP hadde jeg tenkt, fordi Nvidia har jo ikke laget større enn 6600 enda på PCI-E.... ??? Kan noen gi meg forslag til grafikkort?? La oss si... 4000-5000.... (får fine avslag hos forhandler jeg...)

Lenke til kommentar

Jeg også har hatt gainward opp gjennom årene, men nå bestemte jeg meg for å prøve ati for engangs skyld, og jeg er kjeeeeeempe fornøyd.

Har et softmodet sapphire kort.

Funker som f, vil nå ikke si at doom 3 er så dårlig på ati, jeg kjører det på ultra high nesten uten problemer(kan få artifacts til tider, men "det har vi ikke sett") :D

Det er greit å prøve noe annet en nvidia hele tiden også. :thumbup:

Sapphire Radeon X800 XT Platinum Edition

Lenke til kommentar
hmm...hadde tenkt å brke kortet til alt mulig jeg... Liker Gainward sine Nvidia- kort... Har ingen erfaring med Ati.. AGP hadde jeg tenkt, fordi Nvidia har jo ikke laget større enn 6600 enda på PCI-E.... ??? Kan noen gi meg forslag til grafikkort?? La oss si... 4000-5000.... (får fine avslag hos forhandler jeg...)

Jeg har selv gainwards Golden sample 6800GT kort.

Jeg er strålende fornøyd! Kjører 24/7 på Ultra hastighet uten og miste garanti...

Rå ytelse i alle spillene jeg spiller... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...