Gå til innhold

Anbefale Abit VT7?

iCrap

Anbefalte innlegg

Hei! Fikk "nytt" utstyr her om dagen, eneste jeg hadde liggende var hovetkortet. I845PE basert.. i hovetkortet står det en 2.4ghz P4 prescott prosessor, 533mhz fsb,

og i tilegg 768 megabyte ram. ellers er det også et ATI-skjermkort, som jeg har testet på en annen maskin og vist seg fungerende. Problemet er at når jeg skal slå på maskina er skjermen helt svart. Den har videosignal inn, men alt er svart.. kan problemet bero på RAM, HK eller prosessor? =/

Endret av iCrap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du må nok fortelle oss hvilket HK det er...så er det litt lettere å gi ett svar..

Jeg ville *tro* at dette HK ikke har støtte for Prescott.. i alle fall ikke uten en Bios-oppgradering...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nei.. det må du/dere ikke..

Du får ett greit HK med støtte for Prescott for under kr.500.. enten hos Komplett eller PSData... Demovare/Lagersalg..

Trur du får ett nytt for like over kr.500 også...dersom du/dere er avhengig av braketter, manualer, IDE-kabler etc.. (som du normalt kun trenger for nye bygg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kjøpte du/dere det?

Jeg tror det er/var ett bra kort.. har dog ikke erfaring med VIA-chipset på socket-478.. Søkte du etter noen reviews på Google?

Sikreste er vel Intel-chipset (i865/i875), men jeg har også hatt god erfaring med SIS. Skriver dette nå på en PC med P4S800 (SIS648FX).. demovare Komplett.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...