djplaya Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Idag når jeg skrudde på Netlimiter så jeg plutslig en internett applikasjon jeg aldri hadde sett før. Den het nxxwyhuj.exe og hadde et stygt gult ikon med en Q på. Har aldri sett den der før. Og når jeg så på når den blei oprettet så var det 2. oktober , kun et par dager siden. Fila hadde starta opp i Prosseses i task manager og sto som startet av meg, ikke system. Fant ut at den lå i System32 mappa og gikk inn der for og sjekke, når jeg titta der fikk jeg et lite sjokk, var sikker 10 like filer spredd rundt med "bokstav-navn" og samma ikon. Da tenkte jeg , her er det no mygel Så jeg kjørte Ad-Aware, den fant ingen ting, kun et par gamle cookies. Så da lurte jeg på om noen av dere her har vært borti samma dritten , eller vet hva det er. Har lagt med bilde Takk for all hjelp.. Mvh Kim Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Begynn med verktøyene du finner i denne tråden. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Online scan kan kanskje være tingen hvis du ikke har virusprogram fra før. vet at både Trendmicro og Panda sin online scan finner trojanske hester som befinner seg på maskina di. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 i tillegg til det som alt er anbefalt, vil eg anbefale the cleaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå