lavitz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hei hei Vel det er noen ting jeg kunne tenke meg og ha i linux men finner ikke så da spør jeg her. Finnes det et program som kan kopiere DVD til DVD-R ? ----------------||------------------ lese bin, img, iso filer uten og brenne dem? ----------------||------------------ gjøre no med download speeden min sånn at den ikke er på topp hele tiden? Takker for svar Jo, når jeg bruker Azureus hvorfor jobber harddisken så utrolig mye når den lasterned? Endret 6. oktober 2004 av lavitz Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 DVD til DVD-R: ganske sikker på at det finnes endel scripts for det, men har aldri prøvd det. Kanskje doom9 eller google er en god ressurs på det. lese bin, img¸ iso filer: du kan mounte iso og konvertere bin til iso såvidt jeg har prøvd. Har ikke vært borti img. Download speed: traffic shaping i google Angående azureus, sjekk hvor mye maskina di swapper, og hvor mye minne azureus bruker. Den har en tendens til å være veldig sulten på minne, iallefall her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå