RiniaShqipetare Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) trenger litt hjelp her. Driver å lage en litten html program, men hvis jeg skriver inn komanden "<html>" eller en bestem ord eks. "JavaScript". så vil jeg at den skal ha en annen farge. eks. rød. Trenger det fort?? Endret 6. oktober 2004 av RiniaShqipetare Lenke til kommentar
Vain Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg lurer også på dette. Du kan gjøre det med rich text box, men jeg er ikke sikker på hvordan. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Møkka vannskelig å få til en raskt nok løsning har jeg konkludert .. Se i Roundup'en, hvor jeg har postet noe. Så har jo dga1 laget EvolEd, og der er det highlightning. Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan noen komme med et eksempel??? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det blir møkka tregt å bruke RichTextBox Dessuten er RTF mer eller mindre uforståelig (hvis ikke du markerer ord og endrer fargen, men da vil du støte på masse problemer) Jeg har laget et program som lager Syntax Highlighting på noen forskjellige språk, C++ og Visual Basic, den skriver ut til HTML som kan postes inn, du kan se på det. Det er smellt sammen ganske raskt, så jg garaneterer ikke at det er feilfritt. SyntaxHighlighting.zip Endret 7. oktober 2004 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå