Gå til innhold

Jeg skal kjøpe ny harddisk, tips?

Anbefalte innlegg

Trenger en ny harddisk til min PC. Noen som har gode anbefalinger eller tips om disker man bør styre unna?

Skal ha en helt vanlig 3.5" IDE disk tror jeg, ikke planer om å innvestere så veldig mye mer en 1000 lappen denne gangen...Lurer og å f.eks kjøpe 2 x 80GB disker for å ha litt orden :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WD-diskene er bra,de anbefales.200GB høres mye ut,men du får aldri nok plass,så det lønner seg i lengden å kjøpe store disker.Har 2 stk Western Digital 200GB,og er kjempefornøyd.

hæh? du synes 200 GB høres mye ut men du har 2 av dem selv ? hehehehe :tease:

Lenke til kommentar

arna, tror han mener at 200GB antakeligvis høres mye ut for trådstarter, men at han selv (SirMaximus) har erfart at man aldri kan få nok plass....

men men, til trådstarter så sier jeg bare en ting: kjøp wd 200gb, ikke begynn å rote med 2x80gb osv :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg vurderer 2 x 80 er for å eventuelt kunne flytte litt på diskeplassen over til andre maskiner...Nevnte jo selvfølgelig ikke dette i første posten. :blush:

Helt rett i at man aldri får nok plass :-)

Noen som har erfaring med SCSI? Fått noen tips om at dette kan lønne seg i lengden...

Lenke til kommentar

Har bare et råd til deg. Hold deg unna Western, de bråker verre enn verst ;)

Denne er superb, har nettopp bestillt den samme selv :thumbup:

Uansett hvilke merke du går for, så råder jeg deg til å kjøpe 200 GB. Du får mye for pengene, og ja, jeg vet 200 GB høres mye ut, men de blir oppbrukt på 123.

Lykke til med valget :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...