tHaErAzEr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har en bærbar kalt 1557 fra Whitebox, og med den kom dvd-brenneren Ricoh rw8160. Jeg har alltid vært misfornøyd med denne brenneren, fordi jeg ikke kan lese dvd+ platene jeg brenner selv. Jeg trodde det var noe galt med brenneren, helt til jeg fant ut av at platene fungerte utmerket på alle andre dvd-spillere. Jeg prøvde etter dette å få oppgradert brenneren min, og flashet den med rwupdate fra ricoh. Jeg oppgraderte ti 1.06, og det var da alt skar seg. Biosen min klarer ikke å finne dvd brenneren under boot, så jeg bruker ca. 5 min på å starte. Jeg kan heller ikke reinstallere windows, fordi jeg kan ikke boote fra cd. Jeg prøvde så å ppgradere til 1.08, men rwflash bare henger. Jeg prøvde også å få til tilbake gamle 1.03, men rwflash bare fortsetter å henge. Er det en måte jeg kan resette biosen i dvd-brenneren på, eller hva skal jeg gjøre. Jeg hjertens taknemmelig for tips. Jeg har også oppgradert biosen til hovedkortet uten at det hjelper Lenke til kommentar
tHaErAzEr Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 kom igjen folkens! Jeg klør etter å formatere, etter at jeg var så dum å installerte sp2. Jeg må få fiksa dette her. Har prøvd å spørre Ricoh men de svarer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå