Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okei rett på sak.

Når jeg går inn på Overklokking.no og skal til forumet trykker jeg på forum, da kommer det opp et nytt vindu. :evil:

Men kan dere ikke forandre sånn at det ikke kommer et nytt vindu til forumet. (jeg hater flere vinduer :evil: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt enig med Sl@ffen.

Så kan de som vil ha to vinduer bare holde inne shift-tasten når de trykker på linken "Forum".

Sånn er det vel på hardware.no...

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-05-15 09:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:

aNti hero skrev (2002-05-15 09:47):

Hvis du skal inn på forumet kan du vel bare skrive forum.overklokking.no istedenfor
.

Eller bruke den fine "Favoritter" menyen og adde forum.overklokking.no

heheh, veldig godt poeng! Hvorfor gå via overklokking til forumet hvis tu ikke vil ha overklokkings-siden oppe? Men jeg tror at grunne til at det er gjordt slik er fordi alle linker til et annet domene åpnes i et annet vindu, og det synes i hvertfall jeg er greit.

Lenke til kommentar

Skjønner at det kan være irriterende for enkelte, men irritasjonen er veldig enkel å omgå... Som Xell nevner åpnes alle våre eksterne linker i nye vinduer, noe vi vil fortsette med.

Legg også merke til at det kun er når du klikker forum i avdelingsmenyen at det åpnes i nytt vindu. Hvis du klikker på "Siste fra forumet"-lista for å følge den enkelte tråden åpnes den i samme vindu. Det samme gjelder "Diskuter artikkel" i slutten av hver artikkel. Da er forumet en naturlig forlengelse av artikkelen, og åpnes i eksisterende vindu.

Håper dette er brukbart for alle.

Lenke til kommentar

Kanskje litt irriterende en gang i blant, men hvis det ikke hadde vært sånn ville jo det også blitt feil.. Tror det er best sånn som det er nå jeg, de som ikke orker å skrive forum.overklokking.no får heller leve med et explorer vindu til :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

skjønner ikke hvorfor folk ikke begynner å bruke opera istedenfor Internet explorer, opera er mye mye bedre, raskere, enklere og mulighet for å lage ditt eget opsett. Og du slipper og få opp en ny knapp på startmeny-tingen for hvert vindu. i opera har du alle vinduene i et vindu (hvis dere skjønner)

dette kan kansje høres ut som reklamering, men jeg prøver bare og si at opera er mye bedre enn internet explorer

Lenke til kommentar

Det som er irriterende er at hjemmesiden min ikke fungerer i Opera! Javascript og slikt er ikke Opera så glad i...

Og ikke kom med den at det bare er dårlige websider som ikke fungerer med Opera. Den holder ikke! Ellers synes jeg Opera er bra, men foreløpig ikke godt nok til at jeg bytter vekk IE.

Når hjemmesiden min fungerer i Opera, ja da er jeg klar for et bytte! :smile:

Lenke til kommentar

De som bruker internett mye og aktivt bør etter min mening skifte til Opera. Det er mye mer brukervennlig og har mange flere muligheter, og klarer de fleste sider uten problemer. Når man kommer borti sider som byr på problemer kan man bare klippe og lime URL'n inn i IE - man sletter jo ikke explorer selv om man bruker Opera...

Opera er også gratis, så dette er ingen snikreklame :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

havegg skrev (2002-07-01 20:07):

Det som er irriterende er at hjemmesiden min ikke fungerer i Opera! Javascript og slikt er ikke Opera så glad i...

Og ikke kom med den at det bare er dårlige websider som ikke fungerer med Opera. Den holder ikke! Ellers synes jeg Opera er bra, men foreløpig ikke godt nok til at jeg bytter vekk IE.

Når hjemmesiden min fungerer i Opera, ja da er jeg klar for et bytte! :smile:

:lol: Du laga tilfeldigvis ikke den sida med Frontpage eller noe fra MS? ;D Jeg kan fortelle deg at Opera fungere utmerket med java

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:

Den 2002-07-01 20:07, skrev havegg:

Hadde null problem med å få opp divx lista di, og se linkene til simplemp3s osv jeg :smile:

Opera takler javascript mer enn bra nok dersom du ikke bruker veldig sær kode. Eneste siden jeg seriøst irriterer meg over at ikke fungerer i Opera er Microplex sin. Det at "mange sider ikke fungerer i opera" er en av de vanligste mytene om Opera. Det er noen ytterst få sider som ikke fungerer og i 90% av disse ytterst få tilfellene finnes det alternative siter som er bedre.

Quote:

Og ikke kom med den at det bare er dårlige websider som ikke fungerer med Opera. Den holder ikke!

eh, jo?

Lenke til kommentar

quote:

Eneste siden jeg seriøst irriterer meg over at ikke fungerer i Opera er Microplex sin.

svar:

Joda, du må bare dytte inn brukernr/passord og velge login, så skjer det "ingenting", men ta en refresh av siden, type F5, så kommer du inn :smile:

spore av mer:

Hater når XF86Free ikke er satt opp med forskjell mellom venstre og høyre ALT tast... litt vanskelig å lage hardparanteser :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...