Gå til innhold

skal ha meg ny pc!

Anbefalte innlegg

har allerede satt oppei liste, men er et par ting jeg mangler...

(og bare si ifra om det ikke er topic relatert...) :blush:

ok, det jeg lurte på var om noen her på forumet veit om en eller annen nettbutikk som selger vifteadapter 40-60mm...?

Skal kjøle ned NB min, og leste at at kjøleren ville være veldig god om man fikk satt ei større vifte på kjøleribba... veit allerede hvilken kjøler jeg skal ha, men tregner det adaptere sårt... spiller ingen rolle om det er 40-80mm heller for så vidt...

fant den i en tysk nettbutikk, men hadde vært mer praktisk om man fant den et sted i skandinavia...

Edit: 40-60mm til sånn ca 13 euro...

(dessuten, hvis jeg setter i en større vifte kan jeg kjøre lavere turtall med samme forsyning luft, ergo mindre støy...) :yes:

også noe litt annet.... :roll: ... et støybelagt rør? eller bare et lett langt 120mm rør? tenkte en stund på vannkjøling, men det blei for dyrt.. så jeg satser på vifter, men mest mulig stillegående... forsyne alle de viktigste komponentene med frisk luft rett utenifra... :ermm:

og da seff også inn-vifte nederst og ut-vifte øverst... tror det skal bli ganske bra detta her... ;)

Endret av colakork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sånn 40 til 60mm funnel leita jeg også lenge etter her til lands uten og finne noe.. så endte opp med å lage min egen av en 0,5l cola flaske! :D funka flott. passer jo nicket ditt også.. ;)

ellers når det gjelder rør vet jeg ikke, finner nok noe på diverse detaljhandler..

denne posten burde forøvrig vært i Kjøling - Luft kategorien, får sikkert bedre respons der også. spørr en moderator om han gidder flytte posten din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...