Whinz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) dette kommer opp når jeg søker med spybot....er det "farlig" og hvordan kan jeg få det vekk ? (det går ikke vekk når jeg tar fix problems.) Endret 6. oktober 2004 av Whinz Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 tror jeg har svart på dette spørsmålet tidligere Det der er nok trolig noe som spybot detekterer i operativsystemet for det blir ikke funnet av noen andre spyware programmer.. Kanskje det hjelper om du installerer SP2? Jeg har ikke funnet noen løsning på hva det er.. har søkt litt rundt på google men finner ikke noe som kan hjelpe meg. Tror neppe det er spesielt farlig Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ved søk på forumet på exploit så fant jeg http://forum.hardware.no/index.php?showtop...6844&hl=exploit Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 damn hadde "nesten" rett at jeg ikke tenkte på det før.. vet jeg hva jeg skal gjøre med det neste gang jeg ser det på en kundemaskin. thanx men som sagt tror ikke det var så farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå