Kirikiri Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har hatt Touch'en min i en uke. Innimellom stopper den opp av seg selv. Noen som har sett samme oppførsel? Lurer på hvorfor. Har satt den random spilling av sanger, og så blir det plutselig tyst. Kirikiri Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Slår seg av automatisk? Sjekk strøm instillinger. De kan være satt til så og så mange minutter. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Nei, den slår seg ikke av. Den bare stopper å spille sanger. Det vises hvilken sang som sist ble spilt. Virker som om den ikke husker at den skal forsette med en ny sang. Kirikiri Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har ikke opplevd akkurat det samme, men min har hengt seg 2 ganger iløpet av 4 dager nå...kanskje det har noe med firmwaren å gjøre ? ? ? kanksje det har kommet en ny? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 De kommer vel med ny firmware snart. Men har dere kontaktet support da? Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Mens jeg hørte på musikk i dag hang min Zen Touch seg opp og spilleren lagde en intens summelyd via høretelefonene. Slik holdt den seg varm i noen timer før batteriet gikk ut. Senere da jeg prøve å skru på spilleren med stømmen i kom jeg ikke lenger enn til startvinduet når den loader og det går ikke skru den av. Samme skjer selv om jeg resetter spilleren. Burde jeg bytte eller vente på ny firmware? Når kommer ny firmware? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke kontaktet support - enda. Sjekket på forumsidene til Creative Europe, men det var ikke noe info der heller. Burde vel ta kontakt og sjekke mulighetene. Kirikiri Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) De har kanskje allerede ny firmware. Men tar tid før blir offentlig lansert. Så mail dem . Eller bruk forumet på europe.creative.com til hjelp. Eller mange av de andre mulighetene på den siden. Chatte live med en som kan hjelpe f.eks. Mail dem her: http://no.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp Endret 8. oktober 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 vill ringt support, dette høres ikke bra ut de er veldig behjelpelige og serviceinnstilte mest sannsynlig så får du beskjed om å sende spilleren din inn slik at du får tilsendt en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå