Gå til innhold

Hvor mye kunne du ha spart i måneden


mad_man@work

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker mellom 40 / 80 kr vær dag på skolen.

3/4 20pck Prince i uken ( 3*63*4=756)

Mat / brus / godteri osv ca 20 / 100 kr vær dag.

Fyll og annet i helgene 500 kr

 

1800

756

1600

500

4656

 

Dette er sann ca, men hvis man ikke skal unne seg noe hva er da vitsen med og leve?

60 kr i gjennomsnitt per dag på skolen er tull.

Kjøp heller noe annet enn tubort på vors :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne nok spart en tusenlapp i måneden om jeg var så fornuftig at jeg tok bussen til skolen, men jeg vet jeg blir et bedre menneske av å kunne ligge 20 min ekstra om morningen og av å kunne dra rett hjem når man slutter på skolen i stedet for å vente lenge på en buss som bruker en evighet på å frakte meg hjem. Det er også digg å ikke være avhengig av buss de dagene man starter senere på dagen..

Lenke til kommentar

Tja, den unødvendige dritten jeg bruker penger synes jeg egentlig ikke er unødvendig dritt. For eksempel, jeg synes ikke det er verdt det å smøre matpakke i forhold til pengene jeg sparer på det.

 

Så jeg kunne jo spart 600 i måneden på diverse, men da hadde jeg hatt et problem med å bruke de pengene jeg sparte...

Lenke til kommentar

Hvis jeg snur opp ned på regnestykket.

lønn - faste utgifter = "penger ut av vinduet"

så vil jeg anslå at jeg bruker 7-9 lapper i mnd på tull og tøys.

det vil si forbruk hvor jeg ikke sitter igjen med noe spes, eller jeg kunne spart meg for..

nå er jo riktignok ca 4 av de til fyll da, men uansett.

Skremmende summer.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mat/uke: 600,-

Snus/uke: 4 x 60 = 240,-

Helg: 200,-

 

x 4 = 4160

 

Og det er på mine primære "behov". Så kommer mobilregning og andre luksusutgifter ved siden av.

 

Får nesten legge til en: :cry:

 

Får en del av min significant other, men så får hun også en del av meg.

Lenke til kommentar
Jeg kunne nok spart en tusenlapp i måneden om jeg var så fornuftig at jeg tok bussen til skolen, men jeg vet jeg blir et bedre menneske av å kunne ligge 20 min ekstra om morningen og av å kunne dra rett hjem når man slutter på skolen i stedet for å vente lenge på en buss som bruker en evighet på å frakte meg hjem. Det er også digg å ikke være avhengig av buss de dagene man starter senere på dagen..

Saa istedet for aa ta bussen til skolen betaler du 1000 kr i maaneden mer enn hva bussen koster for aa ligge 20 min ekstra i sengen? Hvem betaler du disse pengene gitt til da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg kunne nok spart en tusenlapp i måneden om jeg var så fornuftig at jeg tok bussen til skolen, men jeg vet jeg blir et bedre menneske av å kunne ligge 20 min ekstra om morningen og av å kunne dra rett hjem når man slutter på skolen i stedet for å vente lenge på en buss som bruker en evighet på å frakte meg hjem. Det er også digg å ikke være avhengig av buss de dagene man starter senere på dagen..

Saa istedet for aa ta bussen til skolen betaler du 1000 kr i maaneden mer enn hva bussen koster for aa ligge 20 min ekstra i sengen? Hvem betaler du disse pengene gitt til da? :dontgetit:

Taxisjåføren?

Lenke til kommentar
Regnet litt på hvor mye jeg bruker på røyk i måneden. Det var skremmende mye. Tør ikke regne på hvor mye jeg bruker på alt annet svada. Da tror jeg at jeg ramler av stolen.

Hehe, alle sier at "Huff og huff, du kan spare så mye på å slutte å røyke", joa, 2880 i året :S

 

Men jeg skal slutte uansett :)

Lenke til kommentar

hmm

kunne vel ha spart 5 store pr mnd...

lite utgifter og en del inntekter, røyker heller ikke, fester heller ikke så veldig mye, bruker ikke så mye penger når jeg fester uansett, kommer inn gratis nesten overalt :)

 

enda så har jeg nok til noe data-utstyr og deler til den radiostyrte bensin-bilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...