Gå til innhold

Hvor mye kunne du ha spart i måneden


mad_man@work

Anbefalte innlegg

Hvis du tenker over alle pengene som du bruker på unødvendig ting i løpet av en måned så får du en sjokkerende sum! Det gjorde ihvertfall jeg :p

Bare det å kjøpe lunsj istendefor å smøre matpakke er jo en formue iløpet av en mnd.

Hadde hatt råd til X antall ny HW hvis jeg laga matpakke hver dag... (Nå spiser jeg engod del mat da..er ikke feil nei, hehe...)

 

Satte opp et budsjett der jeg fjernet alle unødvendige utgifter som f.eks "kjøpemat" på jobb osv...Fant ut at jeg kunne spart ca 3500 kr i måneden!

 

Noen bedre? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dere sier noe der ja...

 

Er endel penger jeg kunne spart på å smøre nista selv , istedet for å sløse bort penger i den udugelie kantina på skolen vår. Bruker vell en 40-50 kroner i kantina hver dag, og 80 på fredagene, for da har vi både matte, engelsk og økonomi, da må vi bare ha noe å drikke på :p (Powerade for the win!)

 

Også spiser jeg mange ganger ute på gatekjøkken, Shell osv med venner, når jeg egentlig har middag hjemme :p

 

Sløser bort endel da ja..

Lenke til kommentar

sparer også litt penger hvis man planlegger hva man vil ha istedenfor å bestille forskjellig hw med 3 dagers mellomrom, jeg slutta å røyke for å spare penger,

Konklusjon:

Jeg røyket ikke lengre, vel og bra er det, men hva gikk de andre pengene til tro.........snus...da er vi like langt igjen, kutte ut snusen......bytur og mat for å få vekk frustrasjon ved å leve et nikotin fritt liv :thumbdown:

Lenke til kommentar
Anyways klarer meg utmerket med 3-4røyk om dagen nå.  :w00t:

veldig bra i forhold til mangen andre som jeg kjenner iallefall, men om du kutter gradvis og/eller helt ned på røyken så er jo det enda bedre ;)

 

 

 

selv kunne jeg vel spart en 500-1000kr per måned, alt etter som

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Jeg bruker mellom 40 / 80 kr vær dag på skolen.

3/4 20pck Prince i uken ( 3*63*4=756)

Mat / brus / godteri osv ca 20 / 100 kr vær dag.

Fyll og annet i helgene 500 kr

 

1800

756

1600

500

4656

 

Dette er sann ca, men hvis man ikke skal unne seg noe hva er da vitsen med og leve?

Endret av lugah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...