mad_man@work Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvis du tenker over alle pengene som du bruker på unødvendig ting i løpet av en måned så får du en sjokkerende sum! Det gjorde ihvertfall jeg Bare det å kjøpe lunsj istendefor å smøre matpakke er jo en formue iløpet av en mnd. Hadde hatt råd til X antall ny HW hvis jeg laga matpakke hver dag... (Nå spiser jeg engod del mat da..er ikke feil nei, hehe...) Satte opp et budsjett der jeg fjernet alle unødvendige utgifter som f.eks "kjøpemat" på jobb osv...Fant ut at jeg kunne spart ca 3500 kr i måneden! Noen bedre? Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Bruker nesten aldri pengene mine,(har ikke så masse)viss jeg skal bruke dem så er det helst noe stort. Endret 6. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker sikkert ett par tusen kroner på unødvendig dritt. Men, har råd til det. Gruer meg bare til dagen jeg må stå på egne ben. Jaja, får sløse nå mens jeg har sjansen da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Regnet litt på hvor mye jeg bruker på røyk i måneden. Det var skremmende mye. Tør ikke regne på hvor mye jeg bruker på alt annet svada. Da tror jeg at jeg ramler av stolen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Samme her, det er helt crazy. For tog, cola og skolemat.. Tør ikke tenke på det engang! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sløser aldri Denne måneden har jeg brukt 450,- som jeg egentlig ikke hadde trengt å bruke om jeg ikke hadde vært teit og tryna. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kuttet ut: - Lunch på jobben - Røyk og snus - Festing - Byturer - annet dill dall! Dette er skremmende.. men det er ikke så langt unna 7000 kroner i måneden!.. Skitt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eneste eg kunne spart penger på er å kutte ut røyken men det er så lite (5x20pck i mnd) at det ikke er vitsi å kutte ut dessuten må eg ha røyk selvom eg ikke røyker mye. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 en baconpølse her og en ostepølse der i tillegg til noen milkshaker på sidelinja.. har lagt igjen mye påenger på bensinstasjoner natterstid ja.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kunne ha spart stipende jeg får hver mnd som er 1558kr om jeg har hatt med meg mat hjemme fra og holdt godteri og slikt i helgene Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Går med 14-15 20pakninger lucky iløpet av en mnd, det blir jo noen kroner.. Ellers spiser jeg lite eller ingen junkfood. Det jeg virkelig hadde spart penger på var å slutte å stikke på byen hver eneste helg. Men noe må man jo gjøre! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmm, dere sier noe der ja... Er endel penger jeg kunne spart på å smøre nista selv , istedet for å sløse bort penger i den udugelie kantina på skolen vår. Bruker vell en 40-50 kroner i kantina hver dag, og 80 på fredagene, for da har vi både matte, engelsk og økonomi, da må vi bare ha noe å drikke på (Powerade for the win!) Også spiser jeg mange ganger ute på gatekjøkken, Shell osv med venner, når jeg egentlig har middag hjemme Sløser bort endel da ja.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Går med 14-15 20pakninger lucky iløpet av en mnd helsiken det blir en del ja. Husker at eg røyket en del før men så trappet eg ned når eg fikk lungekolaps etter at eg fikk støvallergi sjokk. Anyways klarer meg utmerket med 3-4røyk om dagen nå. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 sparer også litt penger hvis man planlegger hva man vil ha istedenfor å bestille forskjellig hw med 3 dagers mellomrom, jeg slutta å røyke for å spare penger, Konklusjon: Jeg røyket ikke lengre, vel og bra er det, men hva gikk de andre pengene til tro.........snus...da er vi like langt igjen, kutte ut snusen......bytur og mat for å få vekk frustrasjon ved å leve et nikotin fritt liv Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 i helgene går det fort noen hundrelapper og til vanlig bruker jeg minst en tier (ofte en del mer) til mat hver dag på skolen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Anyways klarer meg utmerket med 3-4røyk om dagen nå. veldig bra i forhold til mangen andre som jeg kjenner iallefall, men om du kutter gradvis og/eller helt ned på røyken så er jo det enda bedre selv kunne jeg vel spart en 500-1000kr per måned, alt etter som Endret 6. oktober 2004 av TRS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kunne spart rundt 500,- per måned om jeg hadde sluttet å kjøpe mat i skolekantina. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 En cola og en baguett hver dag = ca 30kr x 5 dager x 4 uker = 600kr Hver måned kjøper jeg DVDer for minst 500kr, det vil si at jeg kan spare meg for over 1000kr. Men hva er da vitsen med å leve? Uten DVDer og Cola er livet mitt intet verdt. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg bruker mellom 40 / 80 kr vær dag på skolen. 3/4 20pck Prince i uken ( 3*63*4=756) Mat / brus / godteri osv ca 20 / 100 kr vær dag. Fyll og annet i helgene 500 kr 1800 756 1600 500 4656 Dette er sann ca, men hvis man ikke skal unne seg noe hva er da vitsen med og leve? Endret 6. oktober 2004 av lugah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå