Even89 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Når jeg setter inn en cd i CD-drevet kommer det en feilmelding: The application failed to initialize properly (0xc0000006). Men højre klikker jeg på cd'en og trykker open kommer jeg ind på den. Hvis jeg nå trykker på setup inne på cd'en kommer samme feilmelding. Og så prøvde jeg å kopiere innholdet til pc'en, ny feilmeding: Canot copy file: The request could not be performed because of an I/Q device error. Er det noen der ute som vet hva som er gale? PS: Dette skjer med ca 50% av alle cd'ene jeg har prøvd intill videre... Endret 10. oktober 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Flytter denne til lagringsmedier. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Flytter denne til lagringsmedier. Sorry.. feilpostet.. Men det hjalp lite... kunne trengt litt hjelp med selve problemet.. Endret 10. oktober 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå