Mattlakk Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er dårlig.. men Lana er fin Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er dårlig.. men Lana er fin Lana tar serien opp et par hakk ja Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bra produksjon, men uengasjerende og kjedelig. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bra produksjon, men uengasjerende og kjedelig. kjedelig er det vell ikke, my action i Smallville, hitill har jo sesong 4 vært helt knall, lenge leve smallville Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bra produksjon, men uengasjerende og kjedelig. kjedelig er det vell ikke, my action i Smallville, hitill har jo sesong 4 vært helt knall, lenge leve smallville Når man passerer en viss alder, eller har sett et visst antall action-filmer/serier i sin tid, da slutter action å bli spesielt engasjerende i seg selv. Det krever noe mer for å være givende. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 utrolig bra serie syns jeg. og som de andre seie. Lana hjelper litt Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bra nok serie, men det er en del episoder som er fyllmasse mellom historie utforskingen av Supermann, men slutten av sesong 2 og starten av 3 var utrolig bra. Lenke til kommentar
Anders3 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg liker også veldig godt Smallville. Må også si at jeg likte season 3 best, og av en eller annen grunn merker jeg at det begynner å bli litt kjedeligere nå. Det som er litt dumt med smallville er at det har en tendens til å bli mye av det samme midt inni sesongene, mens de første og siste episodene i en sesong er sinnsykt bra. Må også innrømme at jeg elsker torsdager med både lost og smallville Mvh Looney182 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kristin Kreuk Selve serien Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ikke tilgang på kanalene, så er nok en av de som laster vi torrents... Men ser nå at det er helt stopp. Lenge har S 4 e 10 vært den siste episoden, hva kommer det av? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva syns dere om smallville??Er det bra eller dårlig Ser på det en gang i blandt Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 s4e11 kommer den 26.. smallville e kult det.. men liker ikke att han clark er sånn føltepus.. Lana e jo deili Smallville kommer på 3 plass. bak Battlestar Gallactica og Enterprise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå