Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En av de beste seriene som går nå om dagen ! Og det sier litt om det generelle nivået på tv-serier. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Smallville suger. Enig. Kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 såpe som lukter rumpe. den er vel tilegnet fjortisser går jeg ut ifra... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Smalville er genialt Vær torsdag så ser jeg Lost og Smallville, digger de 2 seriene Dere som ikke ser på smallville og sier det er for fjortisser tar helt feil! Personen som sa det kan ikke utale seg før han virkelig har gått inn for å se det. Lover deg, du blir hekta Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vær torsdag så ser jeg Lost og Smallville, digger de 2 seriene Der har du en som kan det. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Smalville er genialt Vær torsdag så ser jeg Lost og Smallville, digger de 2 seriene Dere som ikke ser på smallville og sier det er for fjortisser tar helt feil! Personen som sa det kan ikke utale seg før han virkelig har gått inn for å se det. Lover deg, du blir hekta Bare jeg som kjedet meg, det går på smak og behag slike ting. Jeg liker f.eks Sopranos og Simpsons, og mange vil kanskje si at det er veldig 'mainstream' å like to så populære serier... Hehe, jeg ser faktisk ikke på noe annet enn det og nyhetene. Også filmer da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg synes Smallville er knaill Produsentene av serien synes jeg gjør en veldig bra jobb, tenk å komme på med nye ideer til serien hele tiden, synes det funker hele tiden, kjempe bra start på sesong 4 Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Så det mye før... men nå glemmer jeg det hele tida... Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det suger. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
piit Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg syns Smallville er fett. Men jeg håper det blir litt mer variert i sesong 4 enn i de foregående. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja.. smallville er helt topp.. digger det jeg.. Ser egentlig bare på det og 71 grader nord av serier jeg.. Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 1. Smallville rocker 2. Genialt konsept 3. Lois & Clark rocket også 4. gotta love Lana Lang(Krstin Kreuk) and Lois Lane(bare i de første episodene i fjerde sesong). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 2. Genialt konsept Supermann-konseptet? Syns ikke L&C var noe spess det heller.. Jeg savner Chris Reeve.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Heilt greit... har ein bror som er Gira... hehe har alle episodane... eg har sett berre noken i frå 2 og 3 sesongen... jau ... dan sisste på sesong 3 var teit. Leif (nope da e ikkje meg , da va han Skive leif) Endret 1. november 2004 av Litejk Lenke til kommentar
alsvik Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Smallville EIER!! har sett alle, og de 6 første episodene i sesong 4! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har aldri fulgt med på det, det fenger liksom ikke... Vanlig Supermann er kulere! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg digger smallville Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Helt grei mandagsunderholdnig(nesten ingen bra program då) Men hadde eg hatt valget mellom f.eks Sopranos eller Friends og Smallville hadde eg heller sett ein av de to første! Endret 2. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå