XanderX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva syns dere om smallville?? Er det bra eller dårlig Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg synes Smallville ROCKER Har sett hver eneste episode og de 2 første i sesong 4 så ja jeg er en smallvillefan Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Syntes det er midt på treet... Grei underholdning vist det ikke er noe annet å se på Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Greit nok EDIT: Skriveleif Endret 6. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sesong 4 har fått en konge start. Konge episoder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg liker ikke Smallville. Får vondt i hodet av å se på det for lenge. Serien har et skuffende utgangspunkt og er mer lavmål enn Lois & Clark: The New Adventures of Superman. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 har nettopp stee episode tre. ses 4. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Så den i morges sammen med lost Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har ikke sett på det før nå i det siste. Ser fortsatt ikke regelmessig, men jeg ser hvertfall på. Er ikke så galt, spesielt med Lana Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 har nettopp stee episode tre. ses 4. Hvor så dere episonde 3? Har ikke kommet ut på torrent sider enda... Kristin Kreuk Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 har nettopp stee episode tre. ses 4. Har ikke kommet ut på torrent sider enda... Er jo der de(episodene) kommer først ut Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 Lasta ne i går. Det tar bare noen timer fra den er vist til den er ute på nette Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så på den i begynnelsen, men synes det ble for mye fokusering på "ulykker" med kryptonitten. Falt fra etterhvert, så episode på søndag, men det var vel bare en reprise. Så , nei, jeg liker den egentlig ikke lenger. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Synes Smallville er bra jeg. Det har kommet seg veldig fra den foerste sesongen der det bare var fokusering paa nye galninger hele tiden. (Freak of the Week) Men det er jo saape da... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 liker det ikke, er som clark kent: vampire slayer. blir så teit med vær uke fucker kryptonitten opp enda en pen hvit gutt/jente Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Så på det litt i starten, men jeg ble så utrolig lei av at det var så mange som døde hele tiden. Alltid var det noen som døde. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En av de beste seriene som går nå om dagen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå