Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hørte på nyhetene som radio kanalen MP3 har. Fikk ikke med meg alt, men det var noen politikere som vil fjerne høst- og vinterferien slik at vi elever skal få lengre sommerferie Jeg synes at sommerferien er mer enn lang nok og jeg vil heller ha en ukes ferien i blandt enn en lang en mellom vært skolen år. Da ser jeg bort fra helger og andre ferier som jule- og påskeferien. Hva mener dere om denne saken? Vil dere ha lengre sommerferie eller slike småferier som høst -og vinterferie og den ordinere sommerferien på ca. 2mnd? Edit: Leif var på besøk i topic tittel. Endret 6. oktober 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lenger sommerferie hadde ikke vert dumt, men så er de ukes feriene veldig gode også da Vanskelig valg må jeg si, men egentlig så driter jeg i det siden jeg går siste året med skole nå Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Folk syter fordi det fine været kom seinere i år. Jeg foreslår at man heller flytter sommerferien, slik at den slutter i slutten av august. Men da klager de vel neste år hvis været er fint før ferien begynner. :!: Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg synes at sommerferien er mer enn lang nok og jeg vil heller ha en ukes ferie i blandt enn en lang en mellom hvert skoleår. Enig. Sommerferien er lang nok som den er, og det er deilig med høstferie og påskeferie. Har høstferie nå Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 IMO er det bedre med en stor og fire små ferier enn en veldig lang ferie og to små. Ukes-avbrekkene er gode "avslappings"-tider, som er nødvendige. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ukes-avbrekkene er gode "avslappings"-tider, som er nødvendige. Jepp. Det kommer ikke på tale at noen fjerner høst- og vinterferien. Vi trenger nok ikke være så urolige heller, det er alltid "noen politikere" som vil mye rart. Det blir jo ikke gjennomført av den grunn. Lenke til kommentar
farke Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg synes at sommerferien er mer enn lang nok og jeg vil heller ha en ukes ferien i blandt enn en lang en mellom vært skolen år. Da ser jeg bort fra helger og andre ferier som jule- og påskeferien. Hva mener dere om denne saken? Vil dere ha lengre sommerferie eller slike småferier som høst -og vinterferie og den ordinere sommerferien på ca. 2mnd? Sier meg evig enig med deg. Her på Høgskolen har vi hverken høst- eller vinterferie og selv om jeg begynner å venne meg til det nå (på tredje året) så er det noe jeg savner. La ihvertfall barne- og ungdomsskolen få beholde feriene sine! Endret 6. oktober 2004 av farke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er på mitt siste år på VGS så det gjør ikke meg så mye om politikeren får de som de vil, men jeg tenker på de som går barne-ungdomsskole og VGS. JEg synes de har krav på de små feriene som vi har, for å få slappet av litt og bli kvitt stess o.l Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 I USA hadde vi mye lengre hostferie, og jeg syns det var litt dumt fordi da var det sa tungt a komme i gang igjen til hosten. Jeg liker og ha litt fler ferier gjennom aret, som noen sa, det er fint a kunne slappe av en gang i blant. Ikke bare det, men ferier innimellom gjor at hvis man har slitt litt med et fag eller noe, sa kan man bruke litt av ferien for a fa seg oppdatert. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Når elever begynner i ungdomsskolen skulle ferien vært den samme som i arbeidslivet 4 uker i løpet av året , så hadde de fått første smaken på det virkelige liv . Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Når elever begynner i ungdomsskolen skulle ferien vært den samme som i arbeidslivet 4 uker i løpet av året , så hadde de fått første smaken på det virkelige liv . Åja, da tror jeg vi hadde sett flere lærere på mentalhospitalet tror jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Når elever begynner i ungdomsskolen skulle ferien vært den samme som i arbeidslivet 4 uker i løpet av året , så hadde de fått første smaken på det virkelige liv . Åja, da tror jeg vi hadde sett flere lærere på mentalhospitalet tror jeg Hehe, den var god Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Når elever begynner i ungdomsskolen skulle ferien vært den samme som i arbeidslivet 4 uker i løpet av året , så hadde de fått første smaken på det virkelige liv . man får da raskt nok smake det virkelige livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå