Tfosheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ASUS lanserer X800 XT PE for PCIe ASUS sitt "Extreme AX800XT Platinum Edition" blir selskapets første basert på ATIs hittil raskeste grafikkbrikke på PCIe x16. Men det koster like mye som en billig hel PC, eller veldig mange skjorter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Som forventet. Kjøper man en enkel komponent så dyr, bør det jo følge med overvåkingsutstyr. Endret 6. oktober 2004 av genesis Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Spørs det om den blir like vanseklig å oppdrive som en AGP versjon av X800 XT PE Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Raptor' date='06/10/2004 : 13:39'] Spørs det om den blir like vanseklig å oppdrive som en AGP versjon av X800 XT PE Til den prisen skulle jeg tro de klarte å matche etterspørsel. Forsåvidt lurt å ta en så stiv pris, har du bare 10 000 kort å selge over noen månder så gjør det til høytbydende fremfor å selge alle til spottpris i løpet av en uke Lenke til kommentar
tbend Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenk å klokke det til h*****tte :!: Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja jeg har det kortet der, (Bare i agp da) hehehe. Kostet 5000 kr. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er vell stort sett entusiaster som har masse penger i lommeboken som kommer til å kjøpe dette kortet. Prisen blir vell mer vennlig etter som det kommer flere pci-e kort. Lenke til kommentar
guge Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 5900 er mye penger for et skjermkort. Hva ville du gitt for det? Hva er det egentlig verdt? Hvis det ikke er veldig vanskelig å få tak i det kommer det nok snart ned til 5000-5200. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du store alpakka, for en pris. Er det grunn til å forvente at Nvidias 6800-kort på PCie vil få en like obskøn prislapp? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Man kan jo spørre seg selv om det er verdt 6000 for et slikt kort? Revner lommeboka i sømmene,så er det vel ikke stort og lure på uansett Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og hvor mange har de tenkt å selge av disse? 500? Jeg synes det blir mer papir-tall enn noe annet, på linje med FX linjen til AMD og Intel EE. Alltids noen som har alt for mye penger å kaste bort på slike "penisforlenger" men for det meste synest jeg det bare blir benchmark-toppere, i alle fall når de slutter å lage dem etter at de har vunnet benchmarkene. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 det kortet det er bilde av der har jo ikke TV-Inn R I wrong? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 TV-inn og TV-ut går i samme kontakten. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Som forventet.Kjøper man en enkel komponent så dyr, bør det jo følge med overvåkingsutstyr. lol ...men likte ikke helt den kommentaren om at Asus ikke var entusiastiske overfor nVidia kortene sine(?) ettersom jeg planlegger å kjøpe et asus nvidia kort... Etter hva jeg har sett har asus sine nvidia kort fått glimrende tester... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alt over 5000.- kr er totalt uaksebtabelt selv for et high end kort , det får da være grenser . Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Alt over 5000.- kr er totalt uaksebtabelt selv for et high end kort , det får da være grenser . Hvor mye har man lov å bruke på et hifi-anlegg, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå