SuperJan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Heysann Tenkte jeg skulle flashe kortet til ett XT kort. Har PowerColor 9800Pro, og greier å kjøre XT hastighet på Core og Memory, så da skulle det vel gå greit? Men, Leste i 9800np/Pro --> 9800XT guiden at man måtte ha diskettstasjon å greier.. Er det ikke mulig uten det? Skal jeg bare bruke Flashrom da eller? Mvh Jan-Sølve S. Wærp Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan vist flashe fra windows med Winflash. Sjekk tråden, mener å huske at det står noe om dette der. mvh r. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Med over 1000 innlegg i denne posten, trur eg du finner svaret ditt der. Usikker på om du kan bruke USB-pendrive istedet for floppy... Mvh Espen Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Okey, nå har jeg faktisk lese ALLE postene (*sliten i øya* ) men fortsatt ikke klok på det.. Noen tips for en kar uten diskettstasjon? Mvh Jan-Sølve S. Wærp Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 skaff deg en diskettstasjon..... hehe men noe som også kan være mulig er å boote med en windows 98 cd.. mange av dem kan starte opp i dos med cd-rom driverne inne slik at du kan kjøre det fra cd-rom Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dropp hele greia. Du får like god ytelse ved å klokke til XT hastighet som å flashe Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Dropp hele greia. Du får like god ytelse ved å klokke til XT hastighet som å flashe Tviler om den påstanden er riktig, iallefall hvis vi snakker om 3Dmark03 score.. Jeg fikk 300 fler points med xt bios enn med probiosen, alt annet likt. (core & mem). Dette får også flere andre som har prøvd. Les tråden C4STOR, og du vil se at dette er mer regelen enn unntaket. Gir deg rett dersom man bruker feil bios, ellers tar du feil mvh r. Edit: Til trådstarter: hva med å lage deg en boot-cd, så legger du bioisen + flashprogrammet på denne ? Garanterer ikke at det går, men ser ikke hvorfor det ikke skulle funke. Endret 6. oktober 2004 av roger_h99 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Edit: Til trådstarter: hva med å lage deg en boot-cd, så legger du bioisen + flashprogrammet på denne ? Garanterer ikke at det går, men ser ikke hvorfor det ikke skulle funke. Funker det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå