Jon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg tenkte å kjøpe et trådløst aksesspunkt og et USB trådløst nettverkskort, og vil bruke så lite penger som mulig. Kan jeg da kjøpe et Asus aksesspunkt og et CNet nettverkskort uten at dette blir et problem, eller må jeg holde meg til en produsent og dermed måtte betale noen hundre kroner mer? Endret 6. oktober 2004 av jonarvid Lenke til kommentar
werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 det går nok greit, men enkelte produsenter (d-link) har noen fancy funksjoner som gjør at det fort blir krangling med andre produsenters produkter, ihvertfall om man skal få noe særlig ytelse eller sikkerhet Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bruker to stk Cnet USB trådløse nettverkskort og en 3Com trådløs ruter. Ingen som helst problemer med det.... Du slipper nok billig unna her. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk for kjappe svar. Jeg regnet med at det var såpass standardisert at det burde gå bra uansett, men man vet jo aldri. Fint å få svar fra noen med litt erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå