slettet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Eg sitter tilkobla eit nettverk med to maskiner. Dei eine maskina har WinXP Pro, og den andre Win2000 server. Begge har fått ipoppsett via DHCP, og begge er kobla opp mot samme svitch, videre til router. Problemet er at maskina som køyrer 2000 server ikkje klarer å laste ned frå i.net med meir enn ca. 5kbps, mens maskina som køyrer WinXP laster ned med opp mot 1300kbps. Det er samme fila, frå samme server. Det er ikkje lagt inn nokre begrensingar på nettverket som går på hastigheiter ol- Har også merka med det at det går svært seint å overføre filer mellom maskinene; dvs. eg bruker omlag 30-60 sekunder på ei fil på 764kB. Maskina som sliter, dvs. 2000Server-maskina, har billige Realtek NIC, men det skulle ikkje ha så mykje å dei. Det er over 800MB ledig (fysisk) minne, og dual P3 1GHz-cpuene har nesten ingen load... Kva kan det være som ikkje fungerer skikkeleg? HW el. SW? Eg har prøvd fleire ulike NIC i server-maskina, men det hjelper ikkje. [edit]Sitter på eit fullsvitsja 10/100 nettverk, som er omtrent uten trafikk, samt det er 10/100 NIC. Kablene er også prøvd bytta, men uten resultat.[/edit] Endret 6. oktober 2004 av nmedaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå