Gerrard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kom over DENNE nettsiden der de selger Verbatim 8.5GB DVD+R DL 2,4X i 10 pk i Jewel Case for $24,99, dvs ca 17 kr pr plate! Er dette MKM 001? Jeg har selv ingen erfaring med supermediastore som selger platene. Jeg vet heller ikke om det lar seg gjøre å få platene sendt til Norge eller hva portoen vil utgjøre. Men $25 går fint under 200 kroners grensen for tollfrie varer og er langt under hva platene selges for i Norge pr idag. Lenke til kommentar
mfufu Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Supermediastore.com does not ship internationally. At this time we only ship within the United States and Puerto Rico. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Supermediastore.com does not ship internationally. At this time we only ship within the United States and Puerto Rico. Typisk det... Fant samma plater til salgs på Amazon.com solgt av Technology Galaxy til $23,17. Her blir portoen en vesentlig fordyring av varen, men det blir fortsatt billig. Amazon sender ihvertfall til Norge. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kom over DENNE nettsiden der de selger Verbatim 8.5GB DVD+R DL 2,4X i 10 pk i Jewel Case for $24,99, dvs ca 17 kr pr plate! Er dette MKM 001? Jeg har selv ingen erfaring med supermediastore som selger platene. Jeg vet heller ikke om det lar seg gjøre å få platene sendt til Norge eller hva portoen vil utgjøre. Men $25 går fint under 200 kroners grensen for tollfrie varer og er langt under hva platene selges for i Norge pr idag. DVD+R DL Solution Kit 10 pk Jewel Case * (1) DVD+R DL 2.4X * (8) DVD+R 8X & * (1) DVD+RW 4X Slik jeg tolker det er det TI Jewel Case-cover EN DVD+R DL 2.4X, ÅTTE DVD+R 8X og EN DVD+RW 4X i den pakka... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg kom over DENNE nettsiden der de selger Verbatim 8.5GB DVD+R DL 2,4X i 10 pk i Jewel Case for $24,99, dvs ca 17 kr pr plate! Er dette MKM 001? Jeg har selv ingen erfaring med supermediastore som selger platene. Jeg vet heller ikke om det lar seg gjøre å få platene sendt til Norge eller hva portoen vil utgjøre. Men $25 går fint under 200 kroners grensen for tollfrie varer og er langt under hva platene selges for i Norge pr idag. DVD+R DL Solution Kit 10 pk Jewel Case * (1) DVD+R DL 2.4X * (8) DVD+R 8X & * (1) DVD+RW 4X Slik jeg tolker det er det TI Jewel Case-cover EN DVD+R DL 2.4X, ÅTTE DVD+R 8X og EN DVD+RW 4X i den pakka... Hehe, for en vittig deal. Satser på at prisen nærmer seg saklige nivå innen juletider. AtW Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmm..For en merkelig deal. Det måtte jo være noe galt til den prisen. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tja, prisen er vel helt grei... 25 dollar = ca.175 kroner La oss f.eks si at DVD+RW plata koster 25,- og Åtte DVD+R 8X koster 60,-(7,50pr. plate), da blir prisen på DL-plata 90,- Det er vel en helt grei pris... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tja, prisen er vel helt grei...25 dollar = ca.175 kroner La oss f.eks si at DVD+RW plata koster 25,- og Åtte DVD+R 8X koster 60,-(7,50pr. plate), da blir prisen på DL-plata 90,- Det er vel en helt grei pris... Tja - hvis man da legger til frakt så tror jeg det blir billigere å kjøpe DL til 99,- pr plate i Norge som vel er laveste pris for Verbatim DL i Norge? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Tja, prisen er vel helt grei...25 dollar = ca.175 kroner La oss f.eks si at DVD+RW plata koster 25,- og Åtte DVD+R 8X koster 60,-(7,50pr. plate), da blir prisen på DL-plata 90,- Det er vel en helt grei pris... Tja - hvis man da legger til frakt så tror jeg det blir billigere å kjøpe DL til 99,- pr plate i Norge som vel er laveste pris for Verbatim DL i Norge? Ja, det er godt mulig, men det jeg ville frem til, var at prisen ikke var så ille som noen ville ha det til... Her koster den forresten ikke mer enn 19,76$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå