stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noe jeg har savnet lenge på hw.no er grundig testing av SCSI-kontrollere. Det er faktisk noen av oss som sverger til SCSI-disker når vi skal ha en rask maskin eller skal bygge opp en server. Tro det eller ei, men det er faktisk forskjell på SCSI-kontrollere. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Scsi er livet! Test SCSI kort og noken feite scsi disker. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Scsi er livet!Test SCSI kort og noken feite scsi disker. For ca. et år siden hadde faktisk hw.no en test av en Seagate Cheetah 15K.3 73.4 GB. Den testen var en av grunnene til at jeg faktisk kjøpte meg en slik disk, bare i 36.7 GB versjon. Men det jeg først og fremst etterspør, er SCSI-kontrollere. Jeg kunne ikke finne én test av SCSI-kontrollere i det hele tatt. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk for tilbakemelding/tips. Vi kommer til å satse sterkere på tester av harddisker og kontrollerkort fremover, så det er ikke helt utenkelig at vi også vil se på SCSI-kontrollere Vi starter forresten med en "mini-roundup" av disse to harddiskene, som er klar om kort tid: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17162 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19550 Lenke til kommentar
arcade Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det finnes mange gode tester av SCSI kontrollere på nettet, både Toms Hardware Guide og Anandtech har testet dette opptil flere ganger. Bare søk litt i google på "SCSI controller review" og se hva som dukker opp :-) Arcade Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Det finnes mange gode tester av SCSI kontrollere på nettet, både Toms Hardware Guide og Anandtech har testet dette opptil flere ganger. Bare søk litt i google på "SCSI controller review" og se hva som dukker opp :-) Arcade Det er sant, men det kunne også vært interessant hvis også hw.no begynte å teste SCSI-kontrollere, noe som er poenget med at jeg startet denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå