Sioux Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg ser at enkelte bilder på internet har en copyright merke i bunnen på bildene. Hvordan kan jeg gjør det samme? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei Sioux! Du tenker på eit slikt merke : © ? Du kan gå inn i word eller eit anna skrive program og trykke ctrl+alt+c da får du fram © tegnet.. Og så er det bare å legge det til bildet.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Dette gjør du i et bilderedigeringsprogram. MLW Lenke til kommentar
gil_galad Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 du kan og holde nede ALT og så trykke 0169 på det numriske tastatur. t.d. gil-galad ©2002 det funker i "alle" program (iallefall nesten) Lenke til kommentar
jonia Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Noen printere tilbyr også å legge vannmerke på utskriftene uten at du gjør det på originalen. Min S 500 tilbyr det i egenskaper for printeren. Har ikke prøvd det enda, da, så jeg vet ikke hvordan det blir. Lenke til kommentar
jonia Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hmm, vel. Dersom du kun skal ha vannmerke på originalbildet på data'n kan du se bort i fra innlegget mitt... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå