Gå til innhold

Tony Hawk Underground 2

simmy

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som syns dette var mye dårligere enn forgjengeren? Syns oppdragene var mye mer rotete, og det blir dårlig framvist hvordan man ska gjøre de forskjellige Goalsa. Selv har jeg rundet Underground 1 et par ganger, og syns faktisk det første var bedre nesten. Eneste som var kult med 2`ern var det Slow Motion greine.

Noen som har en enige/har en annen mening? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konseptet begynner nok å nærme seg slutten er eg redd. Det eg spelte mest var THPS2, og THPS4 på andreplass, THPS3 på tredje. THUG var bra gjennomført det òg, mendet blir liksom det samme om igjen på nye brett og med litt forandringar.

Lenke til kommentar

Men det ser veldig bra ut. Så jeg skal nok skaffe mg det. Men det er nok like kort som THUG 1. Men det har jeg komt igjennom 3-4 ganger. Så jeg ser frem til nye level og ny historie. Classic mode virker også veldig spennende. Det er bra de har med en del classic levels. Det var en gledelig overaskelse i underground når du fant ut at det var THPS 2 level i spillet. Ser frem til å få kloa i det spillet

Lenke til kommentar

JAja odin. da vil du nok like THUG 2 som har både en storymode å en classic mode. Siden gutta i Neversoft er enige med deg i det med at ingenting slår orginalen. Jeg personlig likte 4ern bedre en de forigående pga du ble kvitt den H¤#% to minutters driten. det ble så mye friere og bedre. Men nå så gir det jo en vis nostalgi. THUG 2 the people ;)

Lenke til kommentar

Er liksom litt blanda drops: Det er dødsmorro, men ikke veldig realistisk, hvis det er det du vil ha. THUG2 spiller jeg nå for å ha det morro, ikke for å leve ut skaterdrømmen ;)

(Selv om det ikke er skate, så er Amped2 veldig realistisk og fett snowboardspill)

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på lørdag og spilte frem til brettet "Berlin". Synes spillet var like kjekt og utfordrende som før, helt til jeg kom til Berlin og tenkte "hvordan i !#¤!#¤# skal jeg komme opp der, klare de goalsa osv osv". Endte med å loffe rundt i byen uten å greie mer enn scorsa (pro, sick osv) og combo'en. Ufattelig irriterende.

Innser etterhvert at THUG 2 ikke kommer til å være det beste av alle TH spillene, men det er jo morro likevel, særlig 2 player.

Spørs om jeg gidder å spille hele dog. I så fall må jeg nok ha en walkthrough.

Lenke til kommentar

Ja storymoden var ikke den ypperste men var ganske grei. Kom igjennom det på Normal på ca 3-4timer. For å finne ut hva du skal gjøre på enkelte så er det greit å gå inn i menyen. trykke inn på goals for så deretter å se detaljer og hint.

Men det var bedre i THUG der du fikk ut oppdrag av folk. Der de forklarte hva du skulle gjøre osv.

Men det er i det minste veldig gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...