El Matador Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei! vurderer og bytte cpu kjøleren min til en som er bedre. jeg har 2,8ghz fra før. Jeg har sett litt på denne EKL kjølinga. vil det svare seg å kjøpe denne? gjør ingen ting om den bråker ltt bare den kjøler godt. Kom gjærene med forslag til andre men de skal være gode til ikke over 350kr. Vannkjøling er IKKE aktuelt! Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hvis du skal ha en god kjøler med vifte må du nok opp i 400/450 kroner, det er også igrunn lurt og legge i så mye link til vifte link til kjøler Endret 6. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er en her, den er litt dyr, men stille og billigere enn vannkjøling! Den kjøler veldig bra, fin til overklokking! Zalman Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Zalman er en særdeles bra kjøler. Den er også laget for mange sokkler: Socket A/462, Socket 478, Socket 754, Socket 939, Socket 940 Men gå for 7000AlCu utgaven heller. Den rene kobber utgaven er veldig tung for hovedkortet! Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvis du skal ha en god kjøler med vifte må du nok opp i 400/450 kroner, det er også igrunn lurt og legge i så mye link til vifte link til kjøler 39 er du syk?????? det er jo drit noisy Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Er den jeg har fåreslått bra da? jeg har viftestyring fra før så jeg vil helst ikke betale for det. er ikke den bra? eller er bare de andre mye bedre? vil den takle 3,6ghz som det står? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå