way_up_north Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hei, nettopp ferdig å bygge min nye supre maskinen. kabinettet mitt har et fint vindu og dette har jeg lyst å utnytte. For å unngå for mye kabelrot har jeg også kjøpt kabelstrømper. har noen spørsmål. hva slags lys bør jeg kjøpe? katode/neon? kabelstrømpene e uv-reaktive. betyr det at de vil reagere på denne? har nemlig lyst på rødt lys i kabinettet. lurer også på kordan jeg kan bruke kabellstrømpene mest effektiv, har store problemer å tre kabelstrømpene over kablene. virker som jeg må ta av kontaktene for å tre over kablelen. Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ingen som vet? lurer også på hvilken produsent som e best på katode/neon osv. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Skal du få en uv strømpe til å reagere må du ha uv lys..må du ha en "lampe" med uv lys.. som Denne for eksempel... EDIT: dårlig skrevet.. Endret 6. oktober 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ingen som vet? lurer også på hvilken produsent som e best på katode/neon osv. sunbeam sine er kraftige Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 fett. vil et rødt kaltode lys ødlegge uv-røret sitt lys? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) fett. vil et rødt kaltode lys ødlegge uv-røret sitt lys? tror nå ikke det... Edit..: eller.. sjølve lyset blir jo ikke ødelagt, men det kommer ikke til å syns så mye, for det blir "overlyst" av den røde katoden Endret 6. oktober 2004 av DeFalk Lenke til kommentar
dreden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 fett. vil et rødt kaltode lys ødlegge uv-røret sitt lys? Litt! Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 noen gode linker til sider hvor forskjellige lys/farger sammenlignes? Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 noen gode linker til sider hvor forskjellige lys/farger sammenlignes? på microplex og komplett får du hvertfall kjøpt kald katode.... microplex har sunbeam sin.. jeg har selv 3 stk sunbeam kald katode... Lenke til kommentar
pathfinder Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) sunbeam kald katode. er etter det jeg her fått med meg er mye bedre en en det du kan få kjøpt på komplett vist du skal kjøpe kald katode så må du kjøpe det på microplex. Endret 31. mai 2007 av pathfinder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå