Maranello Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Epp! Skal formatere pcen og legge inn XP på nytt, har prøvd ett par ganger ved å bare sette gjennopprettings cd'e i, men da reparerer den bare det XP jeg har installert fra før, eller den sletter mitt gamle XP og legger inn nytt. Uansett så blir alle de gamle programmene og instillingene slik som det var før. D: har jeg fått formatert, men C: hvor Windows og alle programmer ligger får jeg altså ikke til å formatere...! Hjelp? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Regner med at du da forsøker å formatere C: mens du er inne i Windows, og det nekter Windows. Hvis du bare har en slik gjenopprettings cd som fulgte med fra pc leverandøren så blir det litt vanskeligere. Hvis du vil installere XP slik du vil og uten alt "det andre" som leverandøren har lagt inn, må du skaffe deg en standard Windows XP cd og boote med denne. Da kan du formatere C: Lenke til kommentar
werwer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 er det ikke noe valg på gjenopprettings-cd'en som gir deg mulighet til å starte helt på nytt da? Eller om du starter windows-installasjon fra den cd'en, kan du ikke velge å slette partisjon? har du diskettstasjon i pc'en så er det bare å lage en boot-disk (høyreklikk diskettstasjon (a:)), velg formatter, starte på den, og så formattere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå