_Xander Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har nå da laget ett høstbilde som skal leveres inn som skoleoppgave. BIldet er 100% photoshop, og når man ser bildet skal man forestille seg at man er ett av de fallende løvene mot bakken. Takker for all respons, positiv, og negativ. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hm, du burde skitne teksturene enda mer, gjøre dem enda mer "uregelmessige" - det var aalt for sterilt akuratt nå. Det mangler noe. - Jeg så heller ikke hvordan bildet var i begynnelsen, men forsto tegninga etter litt. Bladene dine er blurret også før det området de er, - dette er jo ganske rart - siden de er ennå ikke kommet ned dit, derfor er det rart at de har "fartsstriper" foran seg. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Dette ble veldig kunstig. Jeg likte det ikke i det hele tatt. Ville Prøvd meg på litt mer tillfeldighet og noe mer "skittent". Her er et bilde jeg lagde isted for å demonstrere litt hva jeg mener: Labor Art II Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Labor Art II Nå kan du jo bare levere inn denne istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå