Gå til innhold

Real Magic Xcard


Anbefalte innlegg

kjøpte meg nettopp dette kortet. det fungerte greit og bildekvaliteten kan man ikke klage over for et kort rundt 1000 lappen.

 

men fjernkotrollen som ble sendt med fikk jeg ikke til og fungere

 

lurer på om noen andre her har erfaringer med dette kortet og dens fjernkontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lurt på å kjøpe dette kortet sjølv, og har fulgt ein del med på "diskusjonen" på realmagic sin nyhendeserver på news.realmagic.com.

Du kan jo sjekke og sjå om du finn noko relevant info om fjernkontrollen der. Det eg hugsar i farten er at den skal koblast til serieporten, og at du *ikkje* skulle bruke driveren som kom på diskett saman med kortet - kun win sin innebygde driver.

 

per

Lenke til kommentar

fikk den til og fungere. litt prakk med hovedkortet.

bra rekkevidde er det også på fjernkontrollen.

 

dette kortet fungerer som en drøm på dvd.

det som er litt kjipt er at den bare støtter divx filmer som er laget med versjon 4.01 og oppover. men regner med at det kommer en patch snart som gjør at den støtter eldre teknologi, siden mesteparten av filmene mine er i 3.01 versjon.

 

men jeg kan på det sterkeste annbefale det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 19:28, KNurven skrev:

fikk den til og fungere. litt prakk med hovedkortet.

bra rekkevidde er det også på fjernkontrollen.


dette kortet fungerer som en drøm på dvd.

det som er litt kjipt er at den bare støtter divx filmer som er laget med versjon 4.01 og oppover. men regner med at det kommer en patch snart som gjør at den støtter eldre teknologi, siden mesteparten av filmene mine er i 3.01 versjon.


men jeg kan på det sterkeste annbefale det.


 

 

Kan jeg spørre deg - hvor kjøpte du kortet? Har sett en del forhandlere har det på lista si, men kan foreløpig ikke levere det .... skulle gjerne hatt meg et slikt kort ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...