DaveGrohl Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har da XP Pro installert på maskinen og oppdaterte med SP2 i forrige uke og nå merker jeg noe jeg lurer på om andre og opplever. Under oppstart, når man kommer fram til Windows XP logoen med "loadebaren" under, står det ikke lenger Professional under, altså bare Windows XP. Er dette en følge av SP2 eller er det mørkere krefter i spill? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Samme her... Tidligere sto det "home" under.. nå står det bare Windows XP. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det samme skjedde her med Win xp Home Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det kan da umulig være noe de har gjort med hensikt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tja... det er ikke godt å si, men jeg synes loadingskjermen ble penere uten Home eller Professional-skriften der. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja SP2 fjerner undertittelene til XP i loadeskjermen. Ingenting å bry seg om Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja SP2 fjerner undertittelene til XP i loadeskjermen. Ingenting å bry seg om Nei forsåvidt gjør det ikke noe, bare undrende hvorfor de har valgt å gjøre det Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vel, vil du ha de tilbake, kan du jo alltids avinstallere SP2 Nei, men jeg vet ikke helt hvorfor. De har vel ikke lyst til å skille så mye mellom Home og Pro lenger? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vel, vil du ha de tilbake, kan du jo alltids avinstallere SP2 Nei, men jeg vet ikke helt hvorfor. De har vel ikke lyst til å skille så mye mellom Home og Pro lenger? Du ser vel om det er home eller pro på fargen på "loadebaren" blå = professional/corporate edition grønn = home edition Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er fordi SP2 fungerer på alle XP utgavene. Home/Pro/Media Edition/Tablet... Og dermed fjernes undertittelen under oppstart og det står kun Windows XP. Slik at det blir likt for alle Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vel, vil du ha de tilbake, kan du jo alltids avinstallere SP2 Nei, men jeg vet ikke helt hvorfor. De har vel ikke lyst til å skille så mye mellom Home og Pro lenger? Du ser vel om det er home eller pro på fargen på "loadebaren" blå = professional/corporate edition grønn = home edition Ser det ikke der heller. "Loadebaren" på min XP Home har blitt blå etter at jeg installerte SP2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå